پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عمره بانوان

حوزه/ با قرعه‌کشی سهمیه عمره حوزه‌های علمیه خواهران، عمره‌گزاران واحدهای آموزشی تربیتی آن مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» غروی مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: سهمیه عمره حوزه های علمیه خواهران در گروه‌های «طلاب» و «اساتید و کادر» واحدهای حوزوی، بر اساس تعداد اعضای هر یک از این گروه‌ها در هر استان تعیین شده است.

وی افزود: نفرات اصلی و ذخیره طلاب، اساتید و کادر با توجه به سهمیه هر استان و بر اساس امتیاز کسب شده در اولویت های ثبت نام و قرعه‌کشی مشخص شده‌اند.

غروی اولویت‌های ثبت نام را در دو بخش عمومی و اختصاصی برشمرد و گفت: حفظ کل و نصف قرآن کریم، مادر، فرزند و همسر شهید، آزاده و جانباز بالای 25 درصد بودن و تشرف اول، جزو اولویت‌های عمومی، تحصیل در سال آخر، اولویت اختصاصی طلاب و چهار نیمسال همکاری با حوزه‌های علمیه خواهران، اولویت اختصاصی اساتید و کادر به حساب می‌آید.

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران تعداد سهمیه عمره دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران را 40 سهمیه دانست و ادامه داد: نفرات اصلی و ذخیره دانش‌آموختگان با قرعه‌کشی کشوری مشخص شدند.

غروی با اشاره به اینکه امسال اسامی نفرات اصلی و ذخیره واجد سهمیه عمره در سامانه عمره حوزه‌های علمیه خواهران اعلام خواهد شد، گفت: این سامانه در دسترس واحدهای علمی تربیتی زیرمجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قرار دارد.

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کل سهمیه واحدهای تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، موسسه جامعه الزهرا(س) و واحدهای تابعه حوزه علمیه خراسان را هزار نفر ذکر کرد و افزود:‌ این سهمیه به نسبت تعداد طلاب، اساتید و کادر هر یک از این مراکز بین آنها تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ تشرف عمره‌گذاران حوزه‌های علمیه خواهران به سرزمین وحی به صورت دقیق از سوی سازمان حج و زیارت مشخص نشده است، اضافه کرد: در ضوابط ثبت نامی ابلاغی از متقاضیان خواسته شده است که مدارک و مبلغی را تهیه کنند تا در صورت اعلام سازمان حج و زیارت، در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha