جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 341392
۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کتاب حجاب

کتاب «حجاب» نوشته حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهریزی، استاد دانشگاه علوم حدیث و قرآن قم از سوی کانون اندیشه جوان و دفتر نشر معارف به چاپ هشتم رسید.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری حوزه، امروزه پرسش ها و ایرادها در زمینه مسائل دینی رو به فزونی است و حجاب نیز از آن مستثنی نیست. مسأله پوشش از زوایای متعدد و از دیدگاه علوم امروزی مورد کندوکاو قرار گرفته و نقادی شده است. نویسنده در این کتاب بر آن است تا مسأله «حجاب و پوشش» را که از مسلمات شریعت اسلامی است، آسیب شناسی کرده، ایرادها و اشکالهایی را که از زوایای گوناگون بر آن وارد شده، در یک سازمان منطقی، مورد تأمل و نقد قرار دهد.

کتاب «حجاب» از یک مقدمه و دو فصل تشکیل شده است: شبهات درباره دینی بودن حجاب و شبهات درباره حجاب دینی. در این کتاب، به صورت مستدل و منطقی و قلمی شیوا، به 15 شبهه رایج درباره حجاب و پوشش در اسلام پاسخ داده می شود.

چاپ هشتم کتاب «حجاب»، در 72 صفحه، قطع رقعی، تیراژ 3000 نسخه و قیمت 3200 تومان به جامعه فرهنگی و علمی عرضه شده است.

براي تهيه کتاب «حجاب» و مجموعه 40 جلدی «از چشم انداز امام علی(ع)» (از آثار مشترک دفتر نشر معارف و کانون اندیشه جوان) می‏توان از طریق سايت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزي نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاههاي پاتوق کتاب تهران (تلفن 88911212)، پاتوق کتاب قم (تلفن 37735451) و ديگر مراکز توزيع محصولات فرهنگي اقدام کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha