پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
نشست

حوزه/ دو مین نشست هیأت امنای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر با حضور اعضای این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دومین جلسه هیأت امنای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه با ریاست آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه  و با حضور اعضای حقوقی هیأت امناء،  آیات و حجج الاسلام و المسلمین ،سیدیوسف طباطبایی نژاد، سیدمحمدرضا مدرسی یزدی، علی نکونام گلپایگانی، سیدمحمد غروی، سیدعبدالفتاح نواب، سیدحسن ربانی، محمود خالقی، سیدعلی عماد و اعضای حقیقی هیأت امنا حجج الاسلام و المسلمین احمد واعظی، حسن آقانظری، مسعود آذربایجانی، عبدالکریم بهجت پور و مجتبی زارعی در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

 بر اساس این گزارش در این جلسه در خصوص جایگاه سازمانی مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر تأکید شد که با توجه به جایگاه فرابخشی مرکز امور نخبگان و ضرورت وجود هیأت امناء و داشتن تعامل مناسب با نهادهای مرتبط با امور نخبگان در سطح ملی و نیز تعامل مناسب با مراکز مدیریت و بخش های مختلف حوزه ها، ساختار فعلی مرکز یعنی ساختار مستقل و زیر نظر هیأت امناء به اعتبار و قوت خود باقی باشد.

لازم به ذکر است، مصوبات هیأت امنا طبق مصوبه 869 شورای عالی حوزه های علمیه، در صورت موافقت اعضای شورای عالی در آن هیأت، مصوبه شورای عالی تلقی می گردد.

در ادامه این نشست ، بخش هایی از اساسنامه مرکز و آیین نامه کمیسیون هیأت امنای مرکز مورد بررسی قرار گرفت و مواردی از آن اصلاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha