جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

معاون فرهنگی پژوهشی و اموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: در ایام محرم و صفر 720 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام غلامی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه این مبلغان از طرف معاونت تبلیغ حوزه علمیه، در راستای اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع)، تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا در شهرها و روستاهها استان لرستان حضور یافتند افزود: این  افراد علاوه بر تبلیغ و ترویج احکام نورانی اسلام، چالشهای فراروی نظام از جمله اهداف شوم گروههای  تکفیری ها را در بین مردم نیز بیان کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از رسالت های تبلیغی دیگر در ایام سال اجرای گفتمانهای دینی در مدارس  است،گفت: در این راستا نیز تاکنون 856 گفتمان دینی فرهنگی و اجتماعی در زمینه های  آسیب شناسی در امر پیشگیری از مواد مخدر، فرقه های نوظهور و همچنین حجاب و عفاف در دو بخش بانوان و آقایان  برای دانش آموزان برگزار شده است که این میزان دو برابر سهمیه ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی بوده است .

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان یادآورشد: در گفتمانهای فوق نیز بیش از 36 هزار نفر  در مدارس استان لرستان شرکت کرده اند که امید می رود این گفتمانها تا حدودی فرهنگ اسلامی ایرانی را در بین جوانان ترویج دهد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha