پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جامعة المصطفی

حوزه / جمعی از مدیران ارشد جامعه المصطفی عصر امروز(13آبان) با حضور در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مشاور و مدیر کل دفتر ریاست المصطفی در این دیدار با بیان این که المصطفی تا کنون توانسته در 90 کشور نمایندگی داشته باشد گفت: سعی مدیران ارشد جامعه المصطفی این است که  در 5 سال آینده این تعداد را به 200 کشور برسانند

حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده با بیان این که هم اکنون از 120 ملیت در این مجموعه تحصیل می کنند و 30 هزار نفر فارغ التحصیل شده اند افزود: المصطفی در کنار موسساتی همچون الازهر  از جمله مراکزی است که اخبارش  مورد رصد قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش: در ادامه این دیدار  حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نماینده المصطفی در آلمان نیز در سخنانی گفت: جامعه المصطفی در طی 20 سال گذشته حرکات خوبی در نظام آموزش و پرورش انجام داده و طرح تحول نظام آموزشی یکی از این طرح ها است.

وی افزود المصطفی به دنبال ارتقاء سطح آموزشی طلاب است  و تلاش داریم تا از این طرح کاستی های گذشته را برطرف نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی اظهارداشت: بحث تهذیب نفس و تعلیم و تربیت از جمله موضوعات مهم در نظام آموزشی المصطفی است که به دنبال تقویت طلاب در این دو عرصه هستیم و آنچه مهم است  این که فارغ التحصیلان جامعه المصطفی از لحاظ اخلاقی و تربیتی به درجات خوبی برسند تا بتوانیم در کنار مسائل علمی و پژوهشی از لحاظ اخلاقی نیز مثمر ثمر باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha