پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مناظره نماز

حوزه/ نشان دادن تصویری از اتحاد و هم بستگی حول محور نماز جماعت اوّل وقت در برنامه زنده رسانه ملی حقیقتاً قابل تحسین و ستایش است و باید این حركت در سایر برنامه ها نیز الگو شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در پی اقدام الگو ساز و ابتكاری اقامه نماز اول وقت مغرب و عشا در استودیوی زنده برنامه «مناظره» ۱۲ دی ماه شبكه اول سیما، در نامه ای از تهیه كننده این برنامه تقدیر و تشكر كرد.

متن نامه رئیس ستاد اقامه نماز کشور  به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای سید امیر سیاح

تهیه كننده محترم برنامه مناظره شبكه اوّل سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیّات

ابتكار نوآورانه و هوشمندانه جنابعالی و همكاران ارجمندتان كه اقامه نماز جماعت و اجرای اذان زنده توسط یكی از شركت كنندگان را در جریان پخش برنامه مناظره شبكه اوّل سیما در مورخه 93/10/12 به تصویر كشیدید اقدام بسیار اثرگذار در سطح جامعه و حقیقتاً قابل تحسین و ستایش است نكته قابل توجه، نشان دادن تصویری از اتحاد و هم بستگی حول محور نماز جماعت اوّل وقت در میان شركت كنندگان برنامه كه هر كدام از اقشار مختلف و دارای سلایق و نگرش بعضاً متضاد بودند، می باشد.

لذا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشكر اینجانب و همكاران و فعالان حوزه نماز كشور را جهت این حركت هوشمندانه به حضور محترم شما و همكاران ارجمندتان در این برنامه تقدیم می دارد.

 توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواهانم.

محسن قرائتی

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha