پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسوی لارگانی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ اتحاد مسلمانان گفت: وحدت تنها عامل پیروزی مسلمانان در برابر فتنه های دشمنان است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان با اشاره به افراطی گری های گروهی در دنیا به ویژه در عراق و سوریه، اظهار داشت: با دقت در تاریخ اسلام متوجه می شویم که این فتنه ها از زمان پیغمبر اکرم(ص) وجود داشته و تا عصر حاضر هم ادامه یافته است.

وی به فتنه گری تفکیری ها اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر فتنه ای که تفکیری ها با نام اسلام ایجاد کرده اند نه تنها برای نظام ما بلکه برای تمام کشورهای اسلامی خطر سنگینی ایجاد کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر نمایش قدرت زائران حسینی در روز اربعین آن حضرت، بیان داشت: این حرکتی که زائران  در اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از خودشان نشان دادند بیانگر این است که مسلمانان اگر احساس خطر کنند به طور قطع در برابر فتنه گران خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: اگر مسلمانان بخواهند از شر تکفیری ها که ضربه سنگین به اسلام  زده‌اند رهایی یابند، باید همه احساس وظیفه کرده به میدان آمده و به کمک ملت مظلوم عراق و سوریه بروند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تاکید کرد: مسلمانان به طور قطع مطمئن باشند کشورهایی از قبیل عربستان و کشورهای در حاشیه خلیج فارس از آتشی که به سبب کمک به داعشی ها روشن کرده اند خواهند سوخت.

وی با تاکید براینکه مسلمانان باید با یکدیگر متحد شده و با افرادی که با اسم اسلام اقدامات خصمانه ای را انجام می دهند، مقابله کنند، گفت: تکفیری ها برای جنایات خود مسلح به سلاح های آمریکایی هستند و صهیونیست ها نیز هزینه های فراوانی در اختیار آنها قرار داده اند که برای از بین بردن چنین قدرتی باید مسلمانان با هم متحد گردند.

حجت الاسلام  موسوی لارگانی بهترین فرصت اتحاد را هفته وحدت اعلام و تاکید کرد: مسلمانان دنیا باید به مناسبت این هفته نمایش قدرتی را برنامه ریزی کرده و در سراسر کشورهای اسلامی به اجرا درآورند و به داعشی ها و تکفیری ها بفهمانند که ما می توانیم با یک حرکت آنها را به هلاکت و نابودی برسانیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha