جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بوشهری کوثر

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر این که بانک ها نباید اسیر نگاه های اقتصادی شوند، گفت: اساس و فلسفه وجودی مؤسساتی مالی و اعتباری، باید خدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و معاونین مؤسسه اعتباری کوثر ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: این مؤسسه اعتباری در قم تعامل مناسبی با شخصیت های دینی و نهاد ها و مراکز حوزوی داشته که جای تقدیر دارد و اساسا فلسفه وجودی چنین مؤسساتی در درجه اول خدمت رسانی است و نگاه درآمدزایی در درجه پایین تر قرار دارد.

*بانک ها اسیر نگاه اقتصادی نشوند

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که بانک ها نباید اسیر نگاه های اقتصادی شوند، خاطرنشان ساخت: امروز کشور در شرائط حساسی قرار گرفته که بانک ها و مؤسسات باید همراه باشند.

امام جمعه قم با بیان این مطلب که پایه انقلاب ایران، اسلام است، تصریح کرد: امروز کمک و دستگیری از مردم کاری اسلامی و وظیفه ای دینی است که بر دوش شما قرار گرفته است.

*در جهت معرفی بهتر شهر مقدس قم قدم بردارید

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قم شهری فرهنگی و دینی است، بیان داشت: باید با مسئولان شهر قم به رایزنی بپردازید تا بتوانید با امکاناتی که در دست دارید، قدمی در جهت معرفی بهتر این شهر داشته باشید؛ چراکه قم حرم اهل بیت(ع) است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: مردم این شهر نباید دغدغه زندگی و معیشت داشته باشند؛ چرا که باید حس کنند در شهر قم زندگی می کنند.

*کمک به کارخانجات ورشکسته آرامش را به کارگران هدیه می کند

مدیر حوزه های علمیه در پایان با تأکید بر اینکه امروز گره گشایی از نیازمندان یکی از وظایف بانک ها و مؤسسات اعتباری است، اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمند شما کمک به کارخانجاتی است که در حال ورشکستی هستند؛ چراکه با این دستگیری می توانید کارگران را از خطر بیکاری نجات داده و آرامش را به آنان هدیه نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha