پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
l

حوزه / صد وشصت ویکمین شماره از ماهنامه فرهنگی اجتماعی«دیدار آشنا» ویژه نوجوانان وارد بازار نشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، در تازه ترین شماره از این ماهنامه، مطالبی متنوع و جذابی برای نوجوانان ارائه گردیده است.

در قسمتی از صفحات مجله داستانی از حضور آیت الله العظمی جوادی آملی به جبهه نقل شده و آمده است: در میان رزمندگان، نوجوان با صفایی بود که 14 سال داشت. سنگر رزمندگان در بلندی بوده و چشمه آب در تیررس گلوله باران دشمن قرار داشت. فرماندهان گفته بودند: رزمندگان نباید به آن مکان بروند. اما آن نوجوان 14 ساله به سمت چشمه حرکت کرد تا وضو بگیرد؛ هر چه دوستانش گفتند: این کار خطرناک بوده و همان جا تیمم کن، فایده ای نداشت.

رزمندگان نزد آیت الله جوادی آملی آمده و از ایشان درخواست کردند تا او را از رفتن به چشمه بازگرداند.

ایشان نوجوان را صدا کرده و می گوید: عزیزم کجا می روی؟ شما تکلیفی ندارید، همان نماز با تیمم کافی است.

نوجوان نگاه معناداری به چشمان عارف بزرگوار کرده و با لبخند زیبا می گوید: حاج آقا! بگذارید نماز آخرمان را با حال بخوانیم. بعد به سمت چشمه حرکت می کند.

چند ساعت بعد رزمندگان آیت الله جوادی آملی را صدا زده و می گویند: آن نوجوان شهید شده و پیکرش در  پایین ارتفاع قرار دارد.

مفسر قرآن بعد از دیدن جنازه شهید که همان لبخند را بر چهره داشت، با برداشتن عمامه، روی زمین نشسته و می گوید: جوادی! فلسفه بخوان. جوادی عرفان بخوان!. امام به این ها چه چیزی یاد داد که به ما یاد نداد؟!. از کجا می دانستی که این نماز، نماز آخر توست؟!.

برخی از عناوین ماهنامه شامل: «جشن واره دیدار»، «به نام اسلام به کام صهیونیست ها»، «آن که فهمید آن که نفهمید»، «این پسر سر زندگی را گول مالید»، ««پرونده شیطان شناسی» و «احترام بگذارید» می باشد.

صد وشصت و یکمین شماره از ماهنامه «دیدار آشنا» به صاحب امتیازی: دکتر علی مصباح در 60 صفحه و با قیمت 2500 تومان عرضه شده است.

علاقمندان جهت تهیه ماهنامه می توانند به نشانی: قم، بلوار امین، 20 متری گلستان، کوچه 2، پلاک 11 نشریه دیدار آشنا مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 32113122-025 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha