پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صدیقی

حوزه/ مراسم هجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید رضا بهاء الدینی امشب با حضور علما، فضلا، طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی  در این مراسم با اشاره به  ویژگی های اخلاقی و عرفانی آیت الله بهاءالدینی و با بیان این که  زندگی عالم وارسته و پرهیزگار باید برای همه الگو باشد بیان داشت: تقوی، پرهیزگاری و تهذیب نفس موجب شده بود، تا ایشان به مقام شهود الهی دست پیدا کند، و به غیر از خدا در نظرش هیچ چیز دیگری زیبا جلوه نکند.

وی با بیان این که آیت الله بهاء الدینی یاور رزمندگان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس بود اظهارداشت: امروز جوانان مصون نیستند، و نهرهای لجن به همه جا راه پیدا کرده لذا همه باید در پناه خدا باشند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر الگو پذیری و تاسی طلاب و روحانیون جوان به شخصیت هایی مانند آیت الله بهاء الدینی گفت: قبل از انقلاب خانم های بی حجاب در جامعه زیاد بودند، ولی هرگز چشم طلاب  به آنها دوخته نمی شد، اما متاسفانه  امروز دستگاه های شیطانی مانند ماهواره و تلفن همراه و همچنین اینترنت مجرای همه لجن ها و آلودگی ها در جامعه شده اند.

وی با اشاره به عوامل فساد درجامعه بیان داشت: اختلافات طبقاتی در برخی ها عقده ایجاد کرده و در مقابل عده ای نیز در مسیر پول و سپرده های آن چنانی رشد زیادی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: امروز شبکه های مجازی همه افراد جامعه را به صورت یک خانواده در آورده،لذا امکان قرار گرفتن در مسیر انحرافات و گرایشات به مادیات از هر زمان دیگری بیشتر است، که  روحانیت باید با تبعیت از روش و  الگوهایی مانند آیت الله بهاءالدینی ،مظهر ساده زیستی بود و  جامعه را به سمت زهد و تقوی هدایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، گره زدن این مسایل با مدیریت را اشتباه خواند و گفت: نباید همه مشکلات کشور را در سایه این مذاکرات حل شده بدانیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: سو مدیریت کشور را بیچاره می کند و باید در این راستا همه کارها برای انجام بهتر امور و مدیریت صحیح انجام شود، زیرا اگر درست مدیریت نکنیم کشور به بیراهه می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha