جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صادقی

حوزه/ معاون پژوهشی مرکز تخصصی تفسیرگفت: نخستین همایش فارغ التحصیلان مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه قم با مشارکت هزار و 500 نفر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام صادقی در نشست علمی «مقام زن در تفسیر نمونه» اظهارداشت: این مرکز طی دوسال گذشته فعالیت های چشمگیری علمی، پژوهشی، تحقیقاتی را در ابعاد مختلف با رویکردی قرآنی و تفسیری به انجام رسانده است.

حجت الاسلام صادقی افزود: "راه اندازی سایت مرکز"، " برپایی نشست های علمی با مشارکت انجمن قرآن پژوهی"، " برپایی کارگاه های علمی با محوریت مطالب قرآن پژوهی"، " تدوین کتب و آثار پرسش و پاسخ های قرآنی (در دست تدوین است)"، " راه اندازی انجمن فارغ التحصیلان که به زودی شاهد همایش بیش از یک هزار فارغ التحصل قرآنی خواهیم بود" از جمله فعالیت های این مرکز می باشند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه انجمن قرآن پژوهی حوزه طی این سالها و در طرح های مختلف با استقبال خوب  طلاب و فضلای حوزه علمیه مواجه بوده است، بیان داشت: امید  است به زودی شاهد برپایی همایش فارغ التحصیلان مرکز تخصصی تفسیر با مشارکت بیش از هزارو 500 فارغ التحصیل این مرکز باشیم.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان مرکز تفسیر ظرفیت های خوبی برای به خدمت در دستگاههای علمی، آموزشی و تحقیقاتی کشور هستند و این همایش به دنبال تحقق این موضوع نیز هست.

وی با اشاره به نشست های تخصصی مرکز تفسیر پیرامون تفسیر نمونه، تصریح کرد: در نشست پنجم که نشست حاضر است، جایگاه زن در تفسیر نمونه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و کتاب زن در تفسیر نمونه در 700 صفحه به چاپ رسیده است که امشب رونمایی می شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: نکوداشت صاحب جامع التفاسیر نیز به زودی برگزار می شود که به وقت خود اعلام می شود.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha