شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر عامل خبرگزاری حوزه گفت: تصویر منتشر شده اقامه نماز جماعت همایش «رحمه للعالمین» در اینترنت و شبکه های اجتماعی متعلق به خبرگزاری رسمی حوزه نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی با توضیح این مطلب اظهارداشت:  انتشار تصویری مبنی بر اقامه نماز جماعت شرکت کنندگان درحاشیه همایش «رحمة للعالمین» که در مشهد  مقدس برگزار شده بود و نشان از برپایی دو نماز جماعت در یک نمازخانه دارد، متعلق به خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه نمی باشد.

وی بیان داشت: تلقی برخی سایت ها و کاربران شبکه های اجتماعی آن است که  سایت منتشر کننده  این تصویر به حوزه علمیه  تعلق دارد که چنین تصوری اشتباه بوده و تنها رسانه ای که ارگان رسمی  مرکز مدیریت حوزه های علمیه است و اخبار حوزه از کانال رسمی آن منتشر می شود، «خبرگزاری حوزه» به نشانی www.Hawzahnews.com  می باشد و حوزه علمیه سایت خبری دیگری  ندارد و دسترسی به اخبار حوزه تنها از  این طریق رسمیت دارد.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه  با بیان این که حوزه علمیه خود منادی و علمدار وحدت در جهان اسلام است و در این زمینه تلاش های گسترده ای را انجام داده است گفت: با توجه به این که مدیران خبرگزاری منتشر کننده تصویر از افراد ارزشی و دلسوز نظام هستند، از رسانه ها و کسانی که  معتقد به وحدت و همدلی مسلمانان و جهان اسلام  هستند می خواهیم حال که در این خصوص  اشتباهی  صورت گرفته، به آن دامن نزده و از هرگونه حرکتی که شائبه تفرقه و یا رنجش  مذاهب را به دنبال دارد جداً پرهیز نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی تاکید کرد: رسانه«حوزه»، به صاحب امتیازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بامصوبه شورای عالی حوزه و مجوز وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در شبکه جهانی فعالیت دارد و مرکز مدیریت حوزه، هیچ خبرگزاری دیگری را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha