جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه کتاب قم

حوزه/ مدیر انتشارات سرور گفت: کتاب اصول کافی مرحوم کلینی این بار در نشر سرور به شیوه‌ای متفاوت به صورت چاپ ۳ رنگ منتشر شده است در حالی که معمولا در کتب دینی کمتر از چاپ رنگی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید حسن امامیان در حاشیه در نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین بیان داشت: انتشارات سرور کار خود را از اواسط دهه ۷۰ در کار نشر آغاز کرد و برنامه عمده کاری این انتشارات، نشر کتب فارسی علامه مجلسی بدین سبک است که این کتاب‌های به صورت تحقیق شده و با استخراج منابع منتشر می‌شوند.

وی افزود: کتاب‌های حجت الاسلام علی نظری منفرد در باب ائمه اطهار نظیر قصه کوفه: تاریخ زندگی امام امیرالمومنین علی (ع) از هجرت به کوفه تا شهادت، قصه مدینه: تاریخ زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و وقایع پس از رحلت حضرت رسول (ص) و قصه کربلا بضمیمه قصه انتقام از جمله کتب نامی این انتشارات هستند.

مدیر انتشارات سرور گفت: اخیرا کتابی درباره زندگی حضرت‌ام البنین (س) در نشر سرور منتشر شده در حالی که پیش از این، کمتر کتابی درباره ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت‌ام البنین کار می‌شد و در آینده نیز انتشار کتبی در باب زندگی حضرت فاطمه بنت اسد، حضرت خدیجه و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دستور کار قرار دارد.

امامیان بیان کرد: کتاب ارزشمند زاد المعاد در مراقبات و ادعیه و عین الحیات علامه مجلسی شامل توصیه‌های پیامبر اکرم (ص) به ابوذر از جمله کتب منتشره قابل تامل نشر سرور هستند.

وی عنوان کرد: یکی از کتاب‌های مورد استقبال نشر سرور، کتاب دانستی‌های قرآن در ۶۶۶ معما به همراه قصه‌های پیامبران است که توسط سید فاضل شالچی‌زاده تالیف شده است.

مدیر انتشارات سرور تصریح کرد: کتاب اصول کافی مرحوم کلینی این بار در نشر سرور به شیوه‌ای متفاوت به صورت چاپ ۳ رنگ منتشر شده است در حالی که معمولا در کتب دینی کمتر از چاپ رنگی استفاده می‌شود اما ما برای جذب بیشتر و کشش کتب مذهبی برای نسل جوان، کتاب اصول کافی را با شمایلی جدید منتشر کنیم.

امامیان خاطرنشان کرد: کتاب حیات القلوب منتشر شده در نشر سرور دوره کامل تاریخ پیامبران را تشکیل می‌دهد که جلد اول و دوم آن مربوط به حضرت آدم (ع) تا حضرت عیسی (ع)، جلد سوم و چهارم آن تاریخ پیامبر اکرم (ص) و جلد پنجم آم مربوط به امام‌شناسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha