پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فلاحیان

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: باید کارهای فرهنگی و آموزشی برای اساتید و معلمان انجام داد و نباید اجازه دهیم مباحث غیر اصولی در کلاس های درس آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان در نشست اختتامیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حوزه مدارس و دانشگاه ها کوتاهی صورت گرفته است؛ امروزه 60هزار نفر استاد دانشگاه داریم و چند برابر آنها معلمان هستند و پرورش جوانان ما نیز به عهده این افراد است و باید کار روی این معلمان و اساتید بیشتر شود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: باید کارهای فرهنگی و آموزشی در این زمینه برای اساتید و معلمان انجام داد و نباید اجازه دهیم مباحث غیر اصولی در کلاس های درس آموزش داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان  گفت: اگر بتوانیم معلمان را در استان های مختلف کشور به خوبی آموزش دهیم و روی این افراد کار کنیم و آنها را وادار به برگزاری جلسات فرهنگی نمائیم  تا در کلاس ها، ایمان  به دانش آموزان بیاموزند.

وی افزود:  فرهنگسراهای محله محور، باید در کنار مساجد ایجاد شود و در این زمینه الگو سازی کنیم هر چند در اصفهان و خوزستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحیان ادامه داد:کتاب، سی دی و فیلم باید برای رده های سنی انجام شود و بر اساس مطالبات و تحصیلات آنها محصولات فرهنگی تولید کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha