شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع

حوزه/ تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از ساحت مقدس رسول اکرم(ص) با حضور اساتید و مسئولان حوزه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مدرسه علمیه فیضیه قم امروز بار دیگر شاهد حضور طلاب و فضلای بصیری بود که در راستای حمایت از ساحت نورانی پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله جمع شده بودند.

بر اساس این گزارش در این تجمع، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، ضمن اعلام حمایت خود از پیامبر رحمت، خشم و انزجار خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) فریاد زدند.

بر اساس این گزارش طلاب و فضلای حوزه با شعارهای "مرگ بر کاریکاتوریست مزدور"، "لبیک یا محمد(ص)"، "یا ایها المسلمون اتحدو اتحدوا"، الله اکبر"، "فداک یا رسول الله"، "لبیک یا رسول الله"، "شد هتک حرمت مصطفی، فریاد یا محمدا"، "مرگ بر داعش آمریکایی"، "راه امام خمینی(ره) پاینده باد"، "خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"؛ خشم خود را نشان دادند

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد سعیدی  امام جمعه قم در این مراسم اظهار داشت: در این دنیا زنده باشیم و کسی جرئت کند به خاتم الانبیا و رحمت للعالمین جسارت کند؟ امام زمان(عج) هر روز غم بزرگ شیعیان و اهانت ها و شما جسارت به اهل بیت علیهم السلام را دیدید و امروز نیز جسارت به نبی مکرم اسلام(ص) است.

خاطرنشان می شود در این مراسم، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه ، معاونان حوزه های علمیه، مدیر حوزه علمیه قم و جمعی از اساتید و فضلای حوزه حضور داشتند.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha