جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: آنها اهانت به پیامبر(ص) را آزادی بیان می دانند؛ اما باید از آنها پرسید چرا در مورد هولوکاست صدق نمی کند؛ چرا هر کسی درباره هولوکاست حرف بزند گرفتار و زندانی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز  در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزارشد  با اشاره  به آیات ابتدایی سوره بقره اظهار داشتند: بر اساس این آیات خداوند فرموده است سه جبهه کفر، نفاق و شیطان در برابر شما وجود دارد با توجه به فتنه ها و پیمان شکنی های یهود ومنافقین این مسئله مختص به گذشته نبوده و امروز نیز با دنیای کفر مواجهه هستیم.

*حزب‌الله در برابر جنایت صهیونیزم ساکت نماند

معظم له با شاره به حمله اخیر صهیونیست به ارتفاعات جولان و شهادت  تعدادی از نیرو های حزب الله گفتند: سید حسن نصرالله در پیام کوتاهی گفته است، اسرائیلی ها به پناهگاه خود بروند؛  چرا که پاسخ کوبنده در انتظار آنهاست این مرجع تقلید تاکید کردند: پیام حوزه علمیه قم  به حزب الله لبنان این است که ساکت نماند.

 ایشان همچنین به اظهارت اوباما مبنی بر اینکه گزینه  نظامی  روی میز است اشاره کردند و گفتند: می گویند ما هر وقت بخواهیم با ایران خواهیم جنگید در حالی که لاف می‌زنند، آنها شیطان بزرگ هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه از آزادی بیان به سبک غربی ها انتقاد شدید کردند و گفتند: آنها اهانت به پیامبر(ص) را آزادی بیان می دانند؛ اما باید از آنها پرسید چرا در مورد هولوکاست صدق نمی کند؛ چرا هر کسی درباره هولوکاست حرف بزند گرفتار و زندانی می شود.

 این استاد برجسته حوزه افزودند: توهین به پیامبر(ص) را آزادی بیان می دانند؛ اما مسئله هولوکاست نشان می دهد که آنها چقد دروغ می گویند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: اگر ایران بخواهد یک قاقچی مواد مخدر را اعدام کند، می گویند حقوق بشر را زیر پا گذاشته، اما به عراق و دیگر کشورها حمله می کنند آنان به حقوق بشر اهمیت نمی دهند.

معظم له تصریح کردند از نظر غربی ها داعش خوب و بد وجود دارد؛ داعش اگر به سوریه حمله کند خوب است اما وقتی به پاریس حمله کند داعش بد می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین از برخورد های شدید غربی ها نسبت به مسلمانان به ویژه در فرانسه انتقاد شدید کردند.

 ایشان در  بخش دیگری  ازسخنان خود اظهار داشتند: ولی فقیه نائب ائمه معصومین (ع) وظیفه خاصی درقالب تشکیل حکومت اسلامی دارند که نیازمند بودجه و هزینه است و به همین دلیل اسلام اختیاراتی، نظیر انفال، خمس و زکات را به وی واگذار کرده است. انفال و ثروت های عمومی شامل معادن جنگل ها دریا ها رودخانه ها و در اختیار حکومت اسلامی است.

 

  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha