شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت معصومه

حوزه/ در سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ویژه نامه و دانشنامه مجازی این بانوی مکرم اسلام به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در فضای مجازی به روز رسانی شد.

مسئول واحد ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با توجه به ایام سوگواری وفات حضرت معصومه علیهاالسلام  محققان پژوهشی مرکز نور به ویژه دست اندرکاران پایگاه حوزه نت اقدام به، بروز رسانی ویژه نامه و دانشنامه حضرت نموده اند.

اکبر پوست چیان با اشاره به ویژه نامه حضرت معصومه(س) افزود: این ویژه نامه شامل 9 موضوع و ارائه چهل مقاله است که به همت محققان و پژوهشگران پایگاه اطلاع رسانی شیعی حوزه نت تهیه و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از جمله موضوعات این نرم افزار می توان به زندگی نامه، فضائل و جایگاه معنوی، اسوه بانوان، معصومه(س) از نگاه معصومین، ایران و کریمه اهل بیت(س)، کرامات، حضرت معصومه(س) از زبان علما و بزرگان، در آیینه اشعار و روز دختر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این ویژه نامه به مقالاتی از جمله آفتاب عصمت، پرتویی از کوثر، آیینه رضوی، جلوه هایی از شخصیت حضرت(س)، مریم خاندان محمد(ص)، الگوی زن مسلمان، عصمت قم، نگین قم، از فاطمه ای که معصومه بود، ضیافت حضور، کرامات حضرت(س) به شیعیان، کرامات حضرت معصومه(س) به علما، مقام و منزلت و همچنین 14 شعر پیرامون شخصیت حضرت معصومه(س) دسترسی یابند.

پوست چیان در ادامه به دانشنامه حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این دانشنامه در هشت موضوع بیش از 200 مطلب را پیرامون شخصیت نورانی این بانوی بزرگ اسلام به مخاطبین خود عرضه می کند.

وی افزود: " زندگی نامه ی حضرت"، "احادیث حضرت"، "حضرت در آینه شعر و ادب"، " فضایل حضرت"، "زیارت حضرت"، "حضرت در آینه کتاب، پایان نامه و نرم افزار"، "کرامات حضرت " و "حضرت معصومه (سلام الله علیها) از نگاه بزرگان" از جمله موضوعات این دانشنامه مناسبتی می باشد.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این ویژه نامه و دانشنامه به نشانی های ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/occasion/occasionview/39242

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/65212

انتهای پیام   313/17

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha