چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 344178
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
خانه عالم

حوزه/ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت: احداث 50 خانه عالم در شهرستان بروجرد از ضروریات است که خیران می‌توانند در این زمینه باقیات و صالحات داشته باشند.

حجت الاسلام صادق جعفر پور، در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز وجود خانه های عالم در روستاها موجب گسترش و اشاعه فرهنگ بوده و یکی از زیر ساخت های آن احداث خانه های عالم است گفت: روحانیون با استقرار در این خانه ها، می توانند با خیالی آسوده  از مشکل اسکان، به  تبلیغ و اشاعه ارزشهای اسلامی بپردازند.

وی افزود: امروز وجود خانه های عالم در روستاها ضروری به نظر می رسد و در این راستا باید مسئولان امر و روستائیان نیز اقدام جدی داشته باشند تا روستاهای فاقد این خانه ها از وجود روحانی بهره مند شوند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد یادآورشد:  هم اکنون در بروجرد 28  خانه عالم وجود دارد و با توجه به تعدد روستاها و جمعیت این شهرستان به احداث 50 خانه عالم دیگر نیاز است که در این زمینه باید خیران همت کنند و برای خود باقیات وصالحات داشته باشند.

وی تصریح کرد :  احداث خانه های عالم و استقرار روحانیون در این خانه ها، می تواند علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی گره گشای سایر مشکلات روستاییان نیز  باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha