پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، پذیرای بانوان علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی در دو مقطع کارشناسی(دوره عمومی) و کارشناسی ارشد(سطح سه)، در سال تحصیلی 95-94 هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امروز در نشست هماهنگی پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مدارس علمیه خواهران، از بانوان علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی در دو مقطع کارشناسی(دوره عمومی) و کارشناسی ارشد(سطح سه)، در سال تحصیلی 95-94 ثبت نام به عمل می آورند.

وی، زمان ثبت‌نام در حوزه‌های خواهران را 25 بهمن‌ تا 15 اسفندماه اعلام کرد، و ادامه داد: استان بوشهر در مقطع کارشناسی (سطح دو) دارای 8 مدرسه در شهرهای برازجان، گناوه، اهرم، خورموج، کنگان، جم و عسلویه فعال می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه حضوری به این مدارس و یا از طریق پایگاه حوزه های خواهران کشور به نشانی www.whc.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به این که پذیرش طلاب در مدرسه علمیه عسلویه، از مقطع سیکل و سایر مدارس استان از مقطع دیپلم می باشد، افزود: طلاب سطح دو (کارشناسی) می‌توانند برای ادامه تحصیل در سطح سه (کارشناسی ارشد)، در مدرسه معصومیه بوشهر، در دو رشته "تفسیر و علوم قرآنی" و "فقه و اصول" اقدام به ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha