جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 344207
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
خبر گزاری حوزه

حوزه/ کانون طلاب جمعیت هلال احمر مدرسه علمیه سفیران هدایت با حضور مسئولان حوزوی و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمرآغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شنبه شب مراسم افتتاح کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندارقم، حجت الاسلام والمسلمین سمیعی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت و گلفشان رئیس جمعیت هلال احمر استان قم در مدرسه علمیه سفیران هدایت برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سمیعی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت در سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح کانون طلاب جمعیت هلال احمر، گفت: این مدرسه حدود 700 طلبه در حال تحصیل دارد و در طول سال میزبان مبلغین بسیاری می باشد و از پرجمعیت ترین  مدارس علمیه قم محسوب می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در ادیان تاکید شده است علم بدون عمل همواره بی خاصیت می باشد، گفت: یکی از اقداماتی که از راه های انتقال پیام اسلام می باشد، بحث های امدادی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از ظرفیت اقشار مختلف برای آموزش مباحث امدادی بهره می گیرد و امروز با افتتاح این این کانون از استعدادها و ظرفیت طلاب نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/313 /33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha