جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 344225
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
تفاهم نامه

حوزه/ به منظور هم افزایی و ارتقای سطح همکاری های فی مابین، تفاهم نامه همكاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه امام صادق (عليه السلام) امضاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با هدف ارتقای سطح تعاملات علمی و گسترش زمينه های همكاری و مشاركت در انجام فعاليت های علمی، پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه همکاری میان دو پژوهشگاه به امضای روسای این مراکز رسید.

این گزارش می افزاید: براساس تفاهم نامه منعقده در زمينه همكاری های پژوهشی تهيه و اجرای طرح های پژوهشی (نظری و كاربردی) مشترک، مبادله گزارش طرح های تحقيقاتی و ايجاد فرصت های مطالعاتی برای كارشناسان و پژوهشگران و اعضای هيئت علمی طرفين مد نظر است.

این گزارش حاکیست، تبادل نظر و همكاری در برگزاری همايش ها، گردهمايی ها، نشست های علمی تخصصی، كرسی های آزاد انديشی و نظريه پردازی و جلسات نقد آثار و همكاری برای ارتقا كيفيت محتوای سايت ها، مجلات علمی طرفين از ديگر مفاد همكاری های پژوهشی در اين تفاهم نامه است.

در زمينه همكاری های آموزشی، تبادل تجربيات برای اخذ تأييد، طراحی دوره ها و رشته های تخصصی تحصيلی جديد، ايجاد دوره های تحصيلات تكميلی به صورت مشترک و اعطای بورس تحصيلی برای دانشجويان معرفی شده از سوی طرفين مورد تأكيد واقع شده است.

همچنین، درزمينه ارتباطات و اطلاع رسانی، مبادله كتب، نشريات و اسناد علمی، برگزاری نمايشگاه كتاب به صورت مشترک وانتشار كتاب به صورت مشترک از جمله مواردی است كه در اين تفاهم نامه به آنها تأكيد شده است.

شايان ذكر است تفاهم نامه يادشده به امضای حجت الاسلام و المسلمين نظری، رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سيّدجمال الدين ميرمحمدی رئيس پژوهشگاه امام صادق (عليه السلام) رسيد.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha