شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جمشیدی حوزه خواهران

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و پایداری امت انقلابی ایران و رهبری امام و مقام معظم رهبری؛ امروز ایران اسلامی به خاستگاه اسلام ناب محمدی (ص)تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر اگرچه برای همه مردم ایران؛ ایام باشکوهی است و آن را گرامی می‌دارند و این نعمت بزرگ را که به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام راحل و حضور مردم به دست آمد را شکر می‌گویند؛ ولی این ایام برای روحانیت و حوزه‌های علمیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظام مولود حرکت روحانیون است

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی مولود حرکت روحانیون و حوزه‌های علمیه است عنوان کرد: این تعلق ویژه انقلاب اسلامی و نظام به روحانیت و حوزه‌های علمیه موجب می‌شود که روحانیون نسبت به مولود خود بی‌تفاوت نباشند بلکه حساس تر و پیشتاز تر از بقیه از آن دفاع و برای جلوگیری از هرگونه انحرافی در آن تلاش کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در حالی دهه فجر را گرامی می‌داریم که دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌ها در علوم مختلف به نقطه چشمگیر و قابل توجهی رسیده است گفت:  بعد از 36 سال، نه تنها برای به دست آوردن دستاوردها ذره‌ای از استقلال، آزادی و تمامیت عرضی کشور کوتاه نیامده‌ایم؛ بلکه با عظمت، سربلندی، استقلال و علی‌رغم همه تهدیدها و مشکلات و تهاجمات فرهنگی و سیاسی، مردم و کشور ما سربلند و الگو و شاخص هستند.

وی ابراز داشت: در دهه فجر امسال شاهد هستیم که غربی‌ها توسط پیاده نظامشان یعنی سلفی‌ها، وهابی‌ها و داعشی ها می‌خواهند چهره‌ای غیر منعطف، خون‌ریز و بی‌منطق از اسلام نشان دهند و همزمان قلب اسلام؛ یعنی اعتقادات و در رأس آن ساحت مقدس پیامبر(ص) را نشانه بگیرند.

عربستان و قطر پشتیبان مالی داعش

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی ادامه داد: البته این تجربه را غربی‌ها بارها آزموده‌اند و قبلاً نیز از این قبیل اقدامات انجام داده بودند؛ اما این بار در بستر عنصری به نام داعش که توسط کشورهای عربستان، قطر و برخی کشورهای منطقه نیز پشتیبانی مستقیم مالی و تسهیلاتی می‌شوند این اقدامات شنیع را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه شاهد بودیم که این اقدام شنیع نه تنها جواب نداد؛ بلکه این مکر به خودشان بازگشت گفت: در این شرایط جوانان اروپایی و آمریکایی به محض شنیدن ندای رهبر ایران که آن‌ها را به شناسایی اسلام ناب از سرچشمه وحی یعنی قرآن و سیره پیامبر(ص) دعوت کرد، فضای شبکه‌ای و بسته رسانه‌ای که برای آن‌ها ایجاد شده بود نه تنها مانع رو آوردن جوانان به اسلام نشد؛ بلکه در همین هفته‌های گذشته شاهد افزایش فروش قرآن در اروپا و آمریکا بودیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و پایداری امت انقلابی ایران و رهبری امام و مقام معظم رهبری است که امروز ایران اسلامی به خاستگاه اسلام ناب محمدی تبدیل شده است.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha