جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه بر ضرورت خلق حماسه دیگر همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ملت عزیز ایران با توجه به شرایط امروز کشور، منطقه و توطئه های دشمنان برای دفاع، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک و تهنیت فرارسیدن سی وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری و ملت ایران، اظهار داشت: 36 سال پیش ملت قهرمان ما در مقابل نظام طاغوت ایستادگی و مقاومت کرده و برای رسیدن به آرمان هایش شهدایی را تقدیم انقلاب کرد که در نهایت در روز 22 بهمن ماه سال 1357 این انقلاب، باشکوه و عظمت به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: حضرت امام راحل(ره) نیز بعد از سال ها دوری از وطن که روز 12 بهمن وارد خاک کشور شده بود، بعد از ده روز از حضور ایشان در خاک میهن، این انقلاب به ثمر نشست.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه، حضور در صحنه را یکی از وظایف امروز مردم و مسئولان برشمرد و ابراز داشت: نباید تصور کنیم با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نیازی به حضور مردم نیست.

*22 بهمن حماسه دیگری خلق شود

آیت الله حسینی بوشهری بر ضرورت خلق حماسه دیگر همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز کشور، منطقه و توطئه های دشمنان، این مسئله ایجاب می کند که زن، مرد، پیر و جوان مردم عزیزمان در سراسر کشور برای دفاع، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

*حضور در راهپیمایی تجدید عهد با امام و رهبری است

وی با اشاره به اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دو پیام برای دوستان و دشمنان نظام دارد، ابراز داشت: دوستان انقلاب با خلق حماسه دیگر در 22 بهمن متوجه خواهند شد، ملت عزیز ایران همچنان بر سر عهد و پیمان با با امام(ره) و رهبری استوار است.

معاون جامعه مدرسین افزود: همچنین دیگر پیام حضور مردم برای کسانی که دل در گروی انقلاب دارند و نسبت به آینده این انقلاب دل بسته اند این است که بدانند انقلاب اسلامی همچنان مسیر پرخروش خود را برای دستیابی به آرمان ها تداوم می دهد.

*پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به پیام راهپیمایی ملت ایران به دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت:  حضور چشمگیر ملت ایران می تواند این پیام را برای دشمنان داشته باشد که آن ها در مقابل همه توطئه ها و طراحی ها برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، کاری از پیش نخواهند برد.

*انقلاب به دنیا صادر شده است

وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود به مسئله صدور انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتا صدور انقلاب به معنی واقعی کلمه در جهان تحقق یافته است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اذعان سیاستمداران اروپایی و آمریکای در خصوص اینکه نامه مقام معظم رهبری در بهترین موقعیت به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نگارش شد، اظهار داشت: بسیاری از تحلیل گران این نامه را به نامه امام راحل(ره) به گورباچف مبنی بر پیش بینی ایشان از آینده شوروی سابق و تفکر مارکسیستی و سوسیالیستی تشبیه کردند.

*حضور در راهپیمایی عبادت است

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با تاکید بر حضور ملت ایران در راهپیمایی روز 2 بهمن، خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران با مشت های گره کرده حضور داشته باشند و بدانند حضور در عرصه راهپیمایی یک عبادت است، چرا که دفاع از اسلام، انقلاب و خون شهدا در فرهنگ دینی ما به عنوان عبادت محسوب می شود که اجر و پاداش الهی دارد.

انتهای پیام/313 /33

 

  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha