جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داستان انقلاب

حوزه/ مسئول کمیته داستان دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی از برگزاری محفل داستان انقلاب در مدارس علمیه معصومیه، صدوقی فاز 2، امام عصر(عج) و محل دبیرخانه دائمی خبر داد.

حجت الاسلام بسطائی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه جشنواره هنرهای آسمانی برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این جشنواره پس از سه دوره برگزاری، به دبیرخانه دائمی تبدیل شده و دیگر همانند گذشته همچون فستیوال به کار خود ادامه نخواهد داد.

وی یکی از اهداف بلندمدت دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی را گسترش داستان دینی و انقلابی عنوان کرد و گفت: در این راستا برنامه های مستمری در تعامل با مدارس علمیه داشته ایم که به سبب آن، نشست ها، کلاس ها و دوره های گوناگونی تا به امروز انجام پذیرفته است.

مسئول کمیته داستان دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی با اشاره به برگزاری محفل داستان انقلاب در مدارس علمیه، ابراز داشت: امسال در 3 مدرسه علمیه معصومیه، صدوقی فاز 2، امام عصر(عج) و محل دبیرخانه دائمی این محفل را برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام بسطائی یادآور شد: در این محفل داستان انقلاب، بیان و طلاب درباره آن به بحث و بررسی می پردازند.

وی بیان داشت: داستان دینی، داستان طلاب و داستان انقلاب، سه موضوعی است که درباره آن به اجرای برنامه می پردازیم.

مسئول کمیته داستان دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی با اشاره به تأثیرات برگزاری این محافل، خاطرنشان ساخت: قطعا این موضوعات تأثیرات بسیار مثبتی دارد که طلاب با داستان آشنا شوند.

حجت الاسلام بسطائی با اشاره به اینکه یکی از راه های مثبت در تبلیغ، استفاده از هنر است، تصریح کرد: بیان داستان در تبلیغ یکی از راه های مؤثر برای رسیدن به اهداف بوده که با تقویت آن  در طلاب، به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به فراخوان دوره تخصصی آموزش افزایی در موضوعات گوناگون، بیان داشت: دوره نگارش خلاق، کارگاه داستان و کارگاه نقد ادبی، از موضوعاتی است که در این دوره برای طلاب خواهیم داشت.

مسئول کمیته داستان دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی ادامه داد: این دوره از ابتدای اسفند آغاز و در 10 جلسه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بسطائی یکی دیگر از برنامه های کمیته داستان دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی را نقد کتاب در 2 حوزه داستان طلاب و داستان دینی عنوان کرد و گفت: این برنامه در دو هفته آینده برگزار و کتاب رویای نیمه شب آقای سالاری توسط طلاب نقد و بررسی خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری اردوهای دانش افزایی، برگزاری نشست های نقد و بررسی، برگزاری نشست های داستان خوانی و ... از دیگر فعالیت های ما می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهمان IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    سلام ایشان ظاهرا آقای بطحایی هستن نه بسطایی.