شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 344335
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کارت

كارت شناسايي هوشمند طلاب و روحانيون حوزه علميه خراسان در حال تحويل است و از اين پس خدمات مختلف از اين طريق ارائه مي شود.

مهندس ابراهيمي، مسئول دفتر فناوري اطلاعات حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرگزاري حوزه در مشهد با بيان اين مطلب گفت: تمام خدمات مالي مانند شهريه مقام معظم رهبري، اداري و آموزشي طلاب و روحانيان اين حوزه از اين پس از طريق اين كارت ارائه خواهد شد.

وي افزود: نحوه دريافت كارت به اين صورت است كه كساني كه قبلا ثبت نام كرده اند پس از دريافت پيامك و تعيين نوبت براي تحويل كارت خود به مركز مديريت مراجعه كنند.

ابراهيمي با اشاره به ثبت نام 17 هزار طلبه براي صدور كارت، تصريح كرد: افرادي كه تا كنون براي ثبت نام اقدام نكرده اند و يا اطلاعات آنان ناقص است، مي بايست با مراجعه به قسمت پرتال طلاب در سايت حوزه علميه خراسان به نشاني www.hozehkh.com نسبت به تكميل يا ثبت نام براي كارت شناسايي هوشمند اقدام كنند.

وي با اشاره به اينكه تا كنون 10 هزار كارت چاپ شده و 7هزار ديگر در نوبت چاپ مي باشد كه طبق فراخوان و برنامه ريزي تحويل داده خواهد شد، گفت: نظر به دستور مدير اجرائي حوزه علميه خراسان، نماينده بانك و مركز مديريت براي رفاه حال طلاب مدارس علميه شهرستان‌ها، براي تحويل كارت به مدارس آنان مراجعه خواهند كرد.

مسئول دفتر فناوري اطلاعات حوزه علميه خراسان، افزود: طلاب عمومي مي بايست طبق نوبت و در بازه زماني تعيين شده از طريق پيامك، براي دريافت كارت خود مراجعه كنند.

وي ، مجددا بر ارائه خدمات اداري، آموزشي و شهريه مقام معظم رهبري از سوي مركز مديريت از طريق اين كارت تاكيد و تصريح كرد: تكميل يا ثبت نام براي اين كارت ضروري است و در غير اين صورت طلبه نسبت به ارائه خدمات با مشكل روبرو خواهد شد زيرا فرآيند صدور كارت به صورت انفرادي زمان طولاني تري را طلب مي كند.

ابراهيمي در زمينه اصلاح و ويرايش عكس خود نيز خاطر نشان كرد: طلاب و روحانيون براي اين كار مي توانند از طريق سايت و در بخش پرتال طلاب در قسمت «شخصي» نسبت به اين كار اقدام كنند كه ويرايش انجام شده پس از تاييد اداره پذيرش، اعمال خواهد شد.

وي با بيان اينكه كارت شناسايي هوشمند طلاب خراسان داراي سه قسمت هوشمند و الكترونيك، بانكي و اطلاعات و مشخصات طلبه است، ابراز داشت: فيش شهريه مقام معظم رهبري قبل از واريز به اين كارت از طريق پرتال طلاب اعلام خواهد شد و همچنين در زمان واريز، پيامكي توسط بانك به تلفن همراه هر يك از طلاب اطلاع داده خواهد شد.

مسئول دفتر فناوري اطلاعات حوزه علميه خراسان افزود: با توجه به اتصال اين كارت به بانك و سيستم شتابي، طلاب و روحانيون مي توانند براي دريافت و فعال كردن ساير خدمات بانكي شامل: اينترنت بانك، تلفن بانك، موبايل بانك و ... به بانك مذكور مراجعه كنند.

وي افزود: طلاب و روحانيان هر سؤالي كه در خصوص كارت شناسايي هوشمند دارند مي توانند از طريق بخش ارتباط با مسئولان در سايت حوزه علميه خراسان با مسئولان دفتر فناوري اطلاعات مطرح و يا در صورت ويرايشي مورد نظر، مستندات خود را از اين طريق ارسال كنند تا به واحد مربوطه ارجاع داده شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha