جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22 بهمن

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن از ملت سرافراز ایران اسلامی برای حضور فعال در راهپیمایی فردا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن ماه یاد آور پیروزی ملتی مومن و آزادیخواه هست که با درس آموزی از کلام وحی و پیروزی از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بندهای طاغوت و اسارت را از هم گسسته و نقشه های شیطانی ظالمان را نقش بر آب ساخت.

این پیروزی بزرگ مرهون رهبری شجاعانه ‌ی امام خمینی(قدس سره الشریف)، مجاهدت‌های ملت فهیم ایران اسلامی و خون هزاران شهیدی است که با جانفشانی، اسلام عزیز را یاری و عظمت این ملت را به رخ بدخواهان کشاند.

پیام انقلاب با عظمت مردم ایران امروز در گوش جهانیان طنین افکنده، گفتمان، سیره علمی و عملی انقلاب اسلامی، رهبری کم نظیر امام امت(قدس سره الشریف) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) و هوشیاری و استقامت مردمان این مملکت، ایران اسلامی را به عنوان قدرتی بزرگ در معادلات جهانی و مناسبات منطقه‌ای قرار داده است.

مردم شریف ایران:

از دشمنان اسلام به جز کینه توزی و دشمن ورزی انتظاری نمی‌رود که تجربه‌‌ی 35 ساله انقلاب اسلامی شاهد بر این مدعاست.

هر روز با حربه‌ای برای از بین بردن ارزشهای دینی و انقلاب و پیشرفت‌های کم نظیر این مملکت وارد میدان می‌شوند، تحریم‌های ظالمانه، گستاخانه و زورگویی‌، اهانت به مردم شریف ایران در مذاکرات هسته‌ای و تسلیح گروهی کوردل در قالب داعش و غیره و خیانت به اسلام و مسلمین از جمله‌ی آنهاست.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاسی و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و بر اساس شرع و عقل در راهپیمایی امسال همچون سالهای گذشته شرکت و عموم ملت شریف ایران، خصوصا روحانیت معظم را به حضور فعال و با نشاط در این گردهمایی با شکوه دعوت می‌کند.

به امید پیروزی و سرافرازی بیش از پیش مظلومان عالم بر ظالمان و مستکبران جهانی.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha