جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غروی

دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه با دعوت از ایران اسلامی برای حضور یکپارچه در 22 بهمن، گفت: مردم با هرسلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.

آیت الله سید محمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه ایام دهه فجر یادآور خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: الطاف خداوند را در زمان ورود امام خمینی(ره) به کشور و استقبال میلیونی ملت ایران از ایشان با وجود خطرات بسیار، شاهد بودیم.

وی اتحاد ملت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حکومت پهلوی که مورد حمایت شرق و غرب قرار داشت، با تمام وجود در پی حفظ خود بود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کرد، اما با اتحاد ملت انقلابی سقوط کرد.

*قدردان نعمت بزرگ استقلال کشور باشیم

دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با پیروزی انقلاب تشکیل شد، ابراز داشت: نظام در اوایل انقلاب مشکلاتی داشت و از سوی دشمنان تهدید می شد اما امروز به لطف خداوند در زمینه های سیاسی، نظامی و علمی استقلال یافتیم که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و شاهد هستیم اختناق و حاکمیت ضدارزش های اسلامی از بین رفت.

آیت الله غروی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون با رهبری صحیح امام(ه) و رهبری حفظ شده و در مسیر انحراف قرار نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از ملت ایران اسلامی برای حضور یکپارچه در 22 بهمن، اظهار داشت: همه مردم با هرسلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.

*پیام راهپیمایی به دنیا

دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه افزود: شکوه و عظمت راهپیمایی22 بهمن برای دنیا این پیام مهم را دارد که ملت ایران بعد از 36 سال پای انقلاب اسلامی هستند.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: تمام کسانی که با هرسلیقه و گرایشی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند، در راستای حفظ ارزش های نظام اسلامی شرکت می کنند و این حضور برای شخص و جناح خاصی نیست.

آیت الله غروی در پایان بر ضرورت حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ابراز داشت: انتظار این است که راهپیمایی امسال باشکوه تر از هرسال باشد و ملت ایران با شعارهای خود از انقلاب اسلامی و ارزش ها حمایت کنند.

انتهای پیام/313 /33 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha