شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
0

حوزه/ در راستاي ترويج مکارم اخلاق نبوي، کنگره‌ چند رسانه‌اي «اخلاق و کرامت انساني» با محوريت تکريم و احترام والدين برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد مصباحي، با اعلام این مطلب اظهارداشت: همزمان با اوج گرفتن اهانت‌هاي شياطين غربي به ساحت مقدس نبي مکرم اسلام(ص)، فعاليت‌هاي زيادي توسط مسلمانان براي شناساندن سيره و اخلاق آخرين رسول خدا به جهانيان در کشورهاي مختلف اسلامي شکل گرفت تا پيام اسلام حقيقي و اسلامي که تاکيد کننده بر مهر و رحمت و مودت بين انسان‌ها است را به گوش دنيا برسانند و با موج اسلام هراسي که توسط مستکبران عالم براي گسترش روزافزون اسلام‌خواهي شکل گرفته مقابله کنند.

وی افزود: سازمان‌ها و نهادهاي مختلف فعاليت‌هاي متنوعي را براي آشنايي هر چه بيشتر مردم با ويژگي‌ها و خصوصيات اخلاقي پيامبر اکرم(ص) در داخل و خارج از کشور به منصه ظهور رساندند. جمعيت جوانان هلال احمر استان قم نيز در راستاي برنامه‌هاي بشردوستانه خود در اين مسير قرار گرفت و کنگره‌اي ملي با عنوان «اخلاق و کرامت انساني» را طرح ريزي و از روز ولادت خاتم الانبيا(ص) به اجرا رسانده است.

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان قم به تبيين اهداف و نحوه برگزاري اين کنگره ملي پرداخت و اظهار کرد: اين معاونت با توجه به هجمه‌ها و جسارت‌هايي که دشمنان و بدخواهان اسلام به ساحت مقدس رسول گرامي اسلام(ص) وارد کردند، کنگره‌ فرهنگي هنري چند رسانه‌اي « اخلاق و کرامت انساني» با محوريت تکريم و احترام والدين را در دستور کار خود قرار داد.

وي در ادامه به تبيين نحوه برگزاري اين کنگره فرهنگي و هنري اشاره کرد و گفت: رشته‌هاي دلنوشته، داستان کوتاه، خوشنويسي، فيلم موبايلي، عکس، پوستر و مسابقه کتابخواني بخش‌هاي مختلف اين کنگره را تشکيل مي‌دهند که علاقمندان براي شرکت در هر يک از اين رشته‌ها مي‌بايست آثار خود را طبق شرايط اعلام شده در فراخوان، به دبيرخانه کنگره ارسال کنند.

مصباحي افزود: مهلت ارسال آثار به دبيرخانه کنگره از روز ميلاد رسول اکرم (ص) آغاز و تا روز 20 فروردين ادامه خواهد داشت و اختتاميه اين کنگره نيز همزمان با مبعث حضرت محمد(ص) در قم برگزار خواهد شد. علاقمندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از قوانين شرکت در مسابقه به وبلاگ مداد آبي معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم مراجعه کنند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha