جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد رشاد

حوزه/ امسال چون در رویارویی حاد، صریح، بی پرده و بی واسطه با دشمن اصلی مان آمریکا و مجموعه غرب هستیم باید حضوری شایسته و پرشکوه و در شأن ملت بزرگ ایران داشته باشیم.

رئیس شورای حوزه های استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دشمن قطعاً حضور مردم را رصد کرده و به اشکال مختلف آن را تحلیل می کند، گاه خبر می رسد که  در برخی راهپیمایی ها، رئیس جمهورآمریکا شخصاً ازطریق سیستم های ماهواره ای نظاره گر مراسم است تا ببیند مردم هنوزهم پای انقلاب ایستاده اند.

استاد رشاد ادامه داد: حضور مردم انقلابی در خیابان های تهران و شرکت گسترده در جشن انقلاب، صرفا اعلام حضور در پایتخت نیست، بلکه در آن سوی مرزها و نقاط تماس با دشمن تاثیر آن نمود پیدا می کند و یقیناً دشمنان، شکوه و صلابت این حضور را خواهند دید.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بابیان این که مشت های گره کرده مردم غیور و انقلابی لرزه براندام دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی می اندازد، گفت: هرکسی که در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های استکبارجهانی مشت خود را گره می کند، بداند که لرزه بر اوباما و نتانیاهو وارد می کند، ولذا برای لرزاندن پایه های ظلم و زورگویی باید فریادهایمان را هرچه بیشتر برسر آمریکا بکشیم.

وی حضور در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن را ادای یک تکلیف دینی دانسته و خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران در 22 بهمن امسال همچون سنوات گذشته با شور و حال بیشتر و شعور و آگاهی مضاعف تری حضور پیدا کنند و بدانند حضور آن ها در خیابان های تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی، حضور و مواجهه با همه دشمنان انقلاب در خط مقدم به شمار می رود.

تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با اشاره به هوشمندی مردم شریف و فهیم ایران در مواجهه با اقدامات دشمن، گفت: مردم ایران به جهت هوشمندی و ذکاوت بالایی که همواره ازآن برخورداربوده اند، همیشه با سنجش و رصد هوشیارانه مواضع و تحرکات دشمن جهت حرکت دشمن را می سنجند و دقیقا خلاف آن جهت حرکت می کنند.

وی با بیان این فراز از فرمایشات امام راحل(ره) که فرمودند "اگر دیدید دشمن ازحرف شما ناراحت شد بدانید درست حرف زده اید و اگرحرف تان خوشایندش آمد بدانید اشتباه کرده اید"، افزود: ملت مسلمان و غیور ایران این درس را از امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب فراگرفته اند، ولذا همیشه در موقعیت ها و مقاطع حساس، مواضع و واکنش های دشمن را محاسبه کرده و متناسب این حرکات، اقدامات ضد آن را انجام می دهند.

استاد رشاد با اشاره به لزوم هوشیاری همه جانبه در شرایط حساس کنونی، تصریح کرد: امسال چون ما در جریان یک رویارویی حاد، صریح، بی پرده و بی واسطه با دشمن اصلی مان آمریکا و مجموعه غرب هستیم به نظر می رسد باید حضوری شایسته و پرشکوه و در شأن ملت بزرگ و انقلابی ایران داشته باشیم تا به دشمنان نشان دهیم مردم همواره پشتیبان انقلاب بوده و هستند و اشارات ولی امرشان را دریافت می کنند.

انتهای پیام 34/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha