جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: این حضور ملت نشان می دهند، تحریم و تهدید کوچکترین اثری بر اراده آهنین ملت ایران نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران با همه هستی خود به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: جوانان کشور، روزی در دفاع مقدس در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز ملت ایران در مقابل تحریم و تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که حضور گسترده ملت ایران یک پیام روشن برای سران آمریکا دارد، اظهار داشت: اگر آنها بعد از 36 سال ملت ایران را نشناخته اند و فکر می‌کنیم که هنوز نشناخته‌اند؛ باید بدانند این ملت بر سر پیمان خود با امام(ره)، شهدا و انقلاب وفادار است و همواره در صحنه خواهد ماند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: امروز پیر و جوان، زن و مرد، از سراسر کشور به راهپیمایی آمده اند تا بگویند همواره اسلام و انقلاب را دوست دارند.

مدیر حوزه‌ های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: این حضور ملت نشان می دهند، تحریم و تهدید کوچکترین اثری بر اراده آهنین ملت ایران نخواهد گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha