شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ آمریکایی ها با احمقانه ترین روش مدام ملت بزرگ ایران را تهدید می کنند و می گویند همه گزینه ها روی میز است، بیچاره ها شما در هشت سال جنگ، گزینه نظامی را رو کردید و با این ملت جنگیدید و در پایان هم شکست خورده، صحنه را ترک کردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله سید احمد خاتمی، امروز چهارشنبه در راهپیمایی  گسترده 22 بهمن مردم تبریز، تصریح کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی اعلام کردند که این ملت، ملت 36 سال پیش است و تا آخرین قطره خون و نفس خود پای انقلاب ایستاده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: جشن 22 بهمن، جشن ملی به معنای واقعی کلمه است، همه با سلایق واندیشه های مختلف در این جشن عظیم حضور پیدا کرده اند با مکتب و امام خود بیعت می کنند که از دین و مکتب جدا نخواهند شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که اصل انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه پیروز شد و در طول 36 سال نیز خیمه انقلاب اصل رکین ولایت فقیه بوده است، تصریح کرد: حرف ملت حرف ولایت و موضع ولایت، موضع ملت ایران است و دشمنان خارجی و ناآگاهان داخلی بدانند این ملت هرگز از ولایت فقیه جدا نخواهند شد.

وی بر ضرورت بیعت با شهیدان تاکید کرد و گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که راه شهیدان پررهرو است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این که ایران نیازی به بمب اتم ندارد، چون اسلام را دارد و دنیای استکبار نیز خیز گرفته و با اسلام طرف شده است، خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ابراز داشت: شما توان تحقیر این ملت را ندارید، این ملت عاشورایی  درس عزت را از حسین آموخته و شعارش این است"هیهات مناالذله".

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آمریکایی ها با احمقانه ترین روش مدام ملت بزرگ ایران را تهدید می کنند و می گویند همه گزینه ها روی میز است، بیچاره ها شما در هشت سال دفاع مقدس، گزینه نظامی را رو کردید با این ملت جنگیدید و در پایان هم شکست خورده، صحنه را ترک کردید.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: دشمنان می خواهند با تحریم ملت ایران را خسته کنند، اما این ملت بزرگ دشمنان خود را خسته کرده است و هیچ گاه خسته نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به روند مذاکرات 1+5 گفت: آن ها می خواستند در 2 مرحله توافق کنند، مقام معظم رهبری فرمودند "توافق باید یک مرحله ای باشد و تمام تحریم ها لغو شود و 2 مرحله ای شدن فریب آمریکاست"، آمریکا نشان داده که اهل ایستادن پای قول و قرار خود نیست و می خواهد به اهداف خود برسد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ملت ایران یکپارچه، مطیع ولایت هستند و در همه عرصه می گویند"ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای".

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha