جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی پناه

حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این تالارها در سه موضوع زن و خانواده با رویکرد قرآنی‏، اخلاق و تربیت با رویکرد قرآنی و مهدویت با رویکرد قرآنی آغاز به کار کرده‌اند.

وی با اشاره به مدیریت کارشناسان قرآنی در این تالارها اظهار کرد: در این تالارها‏، مدیر تالار طرح بحث می‌کند و بحث را به شرکت‌کنندگان واگذار می‌کند  و در نهایت مباحث مطرح‌شده را جمع‌بندی می‌کند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت‌کنندگان در مباحث این تالارها را طلاب خواهر دانست و گفت: در این تالارها مباحث در قالبی شبیه مباحثه مطرح می‌شود و طلاب به تبادل نظر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امکان اشتراک متن و صوت در این تالارها وجود دارد‏، اضافه کرد: این تالارها از بستر اینترنت و اینترانت استفاده می‌کنند و طلاب علاقه‌مند به حضور در این تالارها می‌توانند از معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه هدف از راه‌اندازی تالارهای گفتگوی قرآنی را فعال‌سازی طلاب به منظور ایفای نقش در فضای مجازی‏، ترویج مباحث قرآنی در فضای مجازی و پاسخ‌گویی به مسائل و شبهات مخاطبان ذکر کرد.

وی با اشاره به همکاری دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران در راه‌اندازی این تالارهای گفتگوی قرآنی‏، از شبکه اجتماعی مشاوران به عنوان یکی دیگر از طرح‌های معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور افزایش حضور این نهاد در فضای مجازی یاد کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha