جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که دولت نسبت به مسائل مردم اهتمام، دغدغه و دلسوزی دارد گفتند: باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) مشکلات و مسایل را مرتفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری که در بیت معظم له برگزارشد با بیان این که مردم مطلع هستند که دولت با چه مشکلاتی دست به گریبان است اظهارداشتند: برخی از مسائل و مشکلاتی که امروز مطرح می‌شود، از سابق برای این دولت باقی مانده و گرفتاری‌های دولت را زیاد کرده است، اما نباید نسبت به حل آنها ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) نسبت به مرتفع کردن آنها همت کرد.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی همچنین توجه و اهتمام به تقویت دینی و جهات اسلامی و کمک به عظمت دین را ضروری دانستند و با بیان این که همه ما باید در این خصوص فعالیت کنیم، اظهار امیدواری کردند با توفیقات الهی و کمک حضرت حق، انشاء الله بتوانیم در زمینه حل مشکلات و هم در جهت اعتلای دین مبین اسلام گام برداریم.

در ادامه ایندیدار دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهوری نیز با اشاره به عملکرد و برنامه‌های دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه کشور، گفت: دولت نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تمامی مساعی خود را در این زمینه بکار خواهد بست.

وی  با ابلاغ سلام دکتر روحانی به سفر قریب‌الوقوع رییس‌ جمهوری به استان قم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای برای توسعه استان در نظر گرفته شده که در سفر رییس‌ جمهوری اعلام خواهد شد.

رییس دفتر رییس‌جمهور همچنین با اشاره به شرایط دنیای امروز و رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه گروه‌های تروریستی نظیر داعش، گفت: دنیا تشنه پیام‌های رحمانی از اسلام است و امروز وظیفه جمهوری اسلامی ایران این است که این پیام را از دین و از نگاه اسلام به جهانیان برساند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha