جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گزارش تصویری

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند:اگر کسی الهی فکر کند و جناح بندی های سیاسی را در مسئولیت ها دخیل ندهد یقینا حقوق همه را حفظ خواهد کرد، لذا باید الهی فکر نمود و الهی عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»این مرجع تقلید امروز (اول اسفند) در دیدار با محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما  با اشاره به رسالت خطیر رسانۀ ملی در تعمیق صحیح معارف دینی  اظهارداشتند: برای جذب هر چه بیشتر همۀ انسان های حقیقت جو در جوامع بشری، تشریح اسرار خلقت و رموز پیدایش جهان بر مبنای آموزه های قرآن کریم در برنامه ریزی های دینی رسانۀ ملی به ویژۀ در برنامه های تفسیری قرآن، ضروری است .

معظم له در ادامه با تقدیر از حضور تحسین برانگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این گونه نقش آفرینی ملت ایران را موجب حفظ نظام اسلامی دانستند و فرمودند: وجود تهدیدات فراوان حضور آمریکا در خلیج فارس، و جنایات گروه های تکفیری از جمله تهدیداتی است که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کند؛مادامی که مردم در صحنه حضور دارند این نظام به برکت خون شهدا محفوظ خواهد ماند .

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان برای رئیس رسانۀ ملی آرزوی موفقیت نمود و خطاب به همۀ مسئولان ،اجرای صحیح تکلیف خطیر مسئولیت در نظام اسلامی را یادآور شدند و گفتند:اگر کسی الهی فکر کند و جناح بندی های سیاسی را در مسئولیت ها دخیل نکند یقینا حقوق همه را حفظ خواهد کرد، لذا باید الهی فکر نمود و الهی عمل کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس سازمان صداوسیما ، ضمن گزارشی از فعالیت های رسانۀ ملی، در تبیین روند فعالیت های رسانه ملی به اهتمام این رسانه در پوشش مؤثر راهپیمایی میلیونی مردم در زیارت اربعین و نیز خروش میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره نمود، و تعمیق معارف دینی را از جمله فعالیت های این سازمان در تعامل با مخاطبان این رسانۀ فراگیر عنوان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha