شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 345084
۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
سالنامه فاطمی

حوزه/ سالنامه آوای ریحان اولین سالنامه فاطمی ویژه سال 1394 شمسی از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل ازروابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌خواهران، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به گردآوری مطالب تخصصی این سالنامه گفت: این سالنامه با هدف نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ ناب فاطمی و عطرافشانی روزهای زندگی با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) منتشر شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این سالنامه افزود: این سالنامه هر روز به بیان سیره عملی و روایات پیرامون آن حضرت و سخنان گهربار ایشان می‌پردازد و ابیاتی در مدح حضرت زهرا(س) ذکر می‌کند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر بیان القاب حضرت زهرا(س) و معانی آنها، اعمال روز، ادعیه و نمازهای وارده، سیر حرکت کاروان امام حسین(ع) از مدینه تا مکه، کربلا، کوفه و شام، شهادت و رحلت تعدادی از یاران پیامبر اعظم(ص)، تاریخ رحلت بزرگان، علما، مراجع تقلید، عرفا، مجاهدان و ...، تاریخ عملیات‌های دفاع مقدس همراه با رمز و منطقه وقوع عملیات و گوشه‌ای از وقایع تاریخ ایران و جهان را از جمله مزایای این سررسید ذکر کرد.

وی اضافه کرد: در این سررسید به صورت روزانه روایتی از زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) گنجانده شده است.

شایانفر خاطرنشان کرد: این سررسید به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت تبدیل شدن به یک کتابچه فاطمی را دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha