جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلبس طلاب

حوزه/ هم اندیشی اساتید کارگاه تلبس حوزه علمیه استان قم به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حسین طهماسبی، با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از برنامه های مهمی که در معاونت تهذیب انجام می شود، برگزاری کارگاه های تلبس است.

مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم، افزود: در این کارگاه ها، برای طلابی که جهت اخذ مجوز تلبس اقدام کرده اند، کلاس های آموزشی مختلفی با موضوعات مبتلابه جامعه و مورد نیاز طلاب توسط اساتید مجرب برگزار می گردد.

وی با تاکید بر اینکه این کارگاهها همواره آسیب شناسی و بررسی می شود، گفت: این جلسات به طور متناوب با حضور اساتید این طرح برگزار و شیوه های اجرایی و مواد درسی مورد ارائه بررسی می شود .

حجت الاسلام طهماسبی، تصریح کرد: در همین راستا هم اندیشی اساتید کارگاه تلبس حوزه علمیه استان قم، به مدت دو روز در مدرسه علمیه ثقلین شهر مقدس مشهد برگزار و مواردی که در حال حاضر در کارگاه های تلبس تدریس می شود ، بررسی گردید که ماحصل آن افزایش ساعات این دوره بود.

وی ادامه داد: در این هم افزایی که با حضور 15 نفر از اساتید برگزارشد، مقرر گردید به میزان 2 ساعت بر درس احکام و به میزان یک ساعت هم بر درس وهابیت شناسی  افزوده شود.

مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم ، تمرکز بیشتر در مصاحبه های شفاهی را از دیگر مصوبات این نشست عنوان و خاطرنشان ساخت: درمجموع 8 مصوبه در این جلسه به تصویب اساتید طرح رسید که از سال آینده اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha