پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
47

حوزه/ تقويم عبادي دیواری سال 1394 شامل اعمال ماه هاي قمري، احاديث و مناسبت هاي تقويم شمسي و قمري، به همت اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام احسان طریق الاسلامی،  با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای ترویج اخلاق عملی و ضرورت توجه به اعمال و مراقبت هاي مربوط به اعمال ماه هاي قمري و هم چنین سفارشات مقام معظم رهبری ، بزرگان و قله هاي تهذيبي بر این امر ، اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب اقدام به انتشار تقویم عبادی دیواری سال 1394 نموده است.

وی با بیان این مطلب که این تقویم برای ششمین سال متوالی منتشر می گردد، افزود: رویکرد اخلاقی و تربیتی انتشار این تقویم موجب گردید تا این محصول  علاوه بر استقبال بسیار خوب طلاب و حوزه های علمیه ، با استقبال دیگر اقشار جامعه نیز مواجه شده و همین امر معاونت تهذیب را بر آن داشت تا هرسال با افزایش غنای معرفتی و اخلاقی، این تقویم را منتشر نماید.

مدیر اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه ، پژوهش جامع و خلاصه نمودن دقیق اعمال عبادی هر ماه قمری  طبق کتب معتبر را از جمله ویژگی های این تقویم برشمرد و گفت: توجه به روز شمار و مناسبت های ماه های شمسی و قمری و ذکر مناسبت های ملی، مذهبی در کنار اعمال ماه های قمری،  باعث شده تا این تقویم به منبع جامعی در این زمینه برای استفاده طلاب، اساتید و پژوهشگران تبدیل گردد.

وی خاطرنشان ساخت: در ذکر مناسبت های شمسی و قمری سعی شده است تا به تاریخ ولادت، ارتحال و یا شهادت بزرگان اخلاقی حوزوی هم اشاره گردد تا در مناسبت های مختلف یاد این بزرگواران گرامی داشته شود.

به گفته حجت الاسلام طریق الاسلامی، استفاده از توصیه های اخلاقی بزرگان دینی از دیگر مشخصات این تقویم می باشد.

 

وی با بیان این مطلب که تقويم عبادي دیواری 1394 در ابعاد 45×30 سانتي متر با كاغذ گلاسه 200 گرمی و طراحی شکیل در 6 برگ پشت و رو، تولید شده است، یادآورشد: علاقه مندان  جهت  تهیه این  محصول می توانند به سایت www.tahzib-howzeh.ir و یا به آدرس قم خیابان صفاییه کوی 37 پلاک 16 مراجعه کرده و با شماره تلفن  02537841162 جهت کسب اطلاعات تماس حاصل نماین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha