پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/ هشتمین مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی با حضور گسترده علما و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هشتمین مراسم بزرگداشت سالگرد  ارتحال حضرت آیت الله فاضل لنکرانی شامگاه دوشنبه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله العظمی  نوری همدانی، آیت الله امینی، علوی بروجردی، حجت الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، استاندارقم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روحانیت و اقشار مختلف جامعه در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت شهادت حضرت زهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله  العظمی فاضل لنکرانی از شبهه افکنی ها نسبت به شخصیت حضرت زهرا(س) نگرانی جدی داشتند، اظهار داشت: یکی از نگرانی های ایشان مطالب نادرست و صحیحی است که گاهی شبکه های ماهواره ای و شبهه افکنان نسبت به انتشار آن اقدام می کنند؛ امروز نیز این گونه پیام ها از طریق واتس آپ و وایبر و فضای مجازی برای جوانان ارسال می شود و ذهن مردم را نسبت به آن حضرت جریحه دار می کند.

این عضو جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی فاضل مرجعی انقلابی، عاشق و دنباله روی امام راحل(ره) بود و همه وجود این مرجع انقلابی در خدمت به نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/313/33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha