چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/مديركل اوقاف و امور خيريه قم از اسكان بیش از 10 هزار نفر مسافر در بقاع متبركه قم از 28 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردين ماه سال جاري در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به اينكه برنامه‌هاي نوروزي اداره كل اوقاف و امور خيريه قم با طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین ماه سال 94 در حال برگزاري است گفت: اين تعداد افراد در 94 بقعه متبركه و امامزادگان استان اسكان شدند.

وي افزود: امامزادگان و بقاع متبركه در بخش‌هاي تابعه استان براي پذيرايي و اسكان زائران تجهيز شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به برگزاري طرح آرامش بهاري گفت: در استان قم و بخش هاي تابع حدود یک هزار نفر از خادمان و مبلغان اعزامی طرح "آرامش بهاری" و همچنین 800  نفر برنامه های خیمه های معرفت را اجرا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم افزود: 26 خیمه معرفت در مباحث مختلف از جمله احکام و تصحیح نماز، چند رسانه ای، مشاوره، عفاف و حجاب، قرآن بخوان و جایزه بگیر، فرهنگ انتظار و محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم برپا هستند.

وي بيان داشت: در این طرح بیش از یک صد هزار بروشور معرفی امامزادگان و نقشه استان، همراه با 10 هزار سی دی مربوط به مباحث فرهنگی و معرفی مقابر و بقاع متبرکه، در حال توزیع میان زائران و مسافران استان قم است.

مديركل اوقاف و امور خيريه قم ادامه داد: نمایشگاه ابتکاری "چرا من با حجاب شدم" با پخش مصاحبه‌هایی از 20 بانوی آمریکایی و سایر کشورهای جهان که به دین اسلام تشرف یافته اند، در بقاع متبرکه برپا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسيني مقدم با اشاره به طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان افزود: این طرح همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و همایش رهروان یاس نبوی ويژه بانوان، در 10 بقعه شاخص با برگزاري مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha