شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
1

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم در دیدار اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام تصریح کردند: بسیاری از فرهیتختگان و توده های مردمی با جلوه های رحمانی در آئین تشیع و دوری این مکتب از افراطی گری و احترام پیروان آن به سایرین آگاه گشته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام که به عتبات عالیات سفر کرده اند، با حضرت آیت الله سیدمحمد سعید حکیم از مراجع مقیم نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار که در دفتر معظم له برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گفتند: فعالیت های این مجمع اعم از مولفات و منشورات و سایر برنامه هایش باید مستند به آیات قرآن کریم، احادیث شریف نبوی و مواضع و سیره معصومین علیهم السلام باشد تا سراسر جهان با اسلام ناب محمدی آشنا شوند به ویژه اینکه بسیاری از فرهیتختگان و توده های مردمی با جلوه های رحمانی در آئین تشیع و دوری این مکتب از افراطی گری و احترام پیروان آن به سایرین آگاه گشته اند.

ایشان خطاب به آیت الله آصفی دبیرکل سابق و حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل کنونی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گفتند: پس از آنکه برخی گروه ها، به رفتارهای خشونت آمیز و خارج از تعالیم اسلامی دست زدند، مکتب اهل بیت علیهم السلام از جایگاه ویژه ای برخوردار گشت زیرا بسیاری از افراد متوجه شدند که این مکتب، عاری از رفتارهای افراطی است.

حضرت آیت الله حکیم در پایان این دیدار از تمام تلاش های خالصانه برای خدمت به اسلام تقدیر کرده و خواستار توفیق بیش از پیش برای مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اعضای آن شدند.

در این دیدار تعداد قابل توجهی از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام همچون آیات و حجج اسلام آقایان مجتهد شبستری، آصفی، اختری، دری نجف آبادی، محمدی عراقی، محسن قمی، سیدابوالحسن نواب، سید هاشم الشخص و نیز دکتر علی اکبر ولایتی دبیرکل اسبق مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ریاض الحکیم استاد حوزه علمیه قم و فرزند حضرت آیت الله حکیم نیز در این دیدار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha