جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ امروز کار به جایی رسیده، آل سعود که خود را خادم الحرمین معرفی می کند، به یمن که جرمی جزء استقلال خواهی و نجات از سلطه ندارد، حمله کرده و با جنایات شرم آور، دل به تحسین و تشویق استکباری بسته است!!!.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی، در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله رژیم آل سعود به مردم یمن، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی این گونه اقدامات ضد انسانی خواند و  تصریح کردند: روزی که ملت های اسلامی به فکر استقلال ، عزت و نجات از سلطه استکبار، ایادی آنها و صهونیست ها افتاده‌اند،  قدرت های استکباری و در رأس آنها آمریکا چون منافع خویش را در خطر دیدند، گروه هایی چون داعش و بوکوحرام را با پول های گزافی که از نفت و گاز و خون دل ملت ها به دست می آورند، تشکیل داده تا در سوریه، لبنان، عراق، بحرین و ... با شقاوت تمام، به تخریب زیرساخت ها و کشتار زنان و کودکان بپردازند.

معظم له، تجاوز آل سعود به یمن را نقشه ای آمریکایی – صهیونیستی دانسته و  یادآور شد: امروز کار به جایی رسیده، حکومتی که خود را خادم الحرمین معرفی می کند و هر سال با چاپ میلیون ها قرآن و ارسال آن ها به سراسر دنیا، خود را پناهگاه اسلام معرفی می کند، با همراهی چند کشور دیگر، به یمن که جرمی جزء استقلال خواهی و نجات از سلطه ندارد، حمله کرده و با انجام جنایات شرم آور، دل به تحسین و تشویق قدرت های استکباری بسته است!!!.

این مرجع تقلید ادامه دادند: اگر دل اینها برای کشورهای اسلامی می سوزد، چرا در مورد حمله گروه های تروریستی به سوریه، لبنان و عراق سکوت کرده اند؟ چرا در موضوع بحرین حرفی نزده‌اند؟ و درباره حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخنی نگفته اند؟!.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به بیداری ملت ها، تصریح کردند: ملت ها بیدار شده و نقشه های آمریکا و ایادی آنها رنگی ندارد و براساس وعده الهی، مستضعفان پیروز خواهند شد. چرا که  هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد.

انتهای پیام 3/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha