پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نرم افزار پژوهیار

حوزه/ به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، نرم افزار پژوهیار با افزوده شدن شیوه های جدید فارسی به روز رسانی و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نرم‌افزار «پژوهیار» با قابلیت‌های جدیدی از جمله؛ "نمایش حجم کاربران در قسمت ویرایش اطلاعات کتابخانه من"، "افزوده شدن شیوه نامه MLA و هاروارد به زبان فارسی"، "به روز رسانی کلیه شیوه‌ها"، "یکدستی فونت فارسی در ویندوز ۸ و ۷ "، افزودن امکان درج سه فیلدی در جزییات استناد، دسته بندی جزییات استناد در چهار دسته محتوایی به روز شد.

این گزارش می افزاید، فارسی سازی شیوه‌نامه برای محققان و پژوهشگران ادبیات فارسی حائز اهمیت بسیاری بوده و در این نسخه از پژوهیار نسخه فارسی آن ارائه شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این گزارش حاکیست، شیوه نامه هاروارد، یکی از شیوه‌های معتبر نویسنده - تاریخ در دنیا می باشد که با علائم سجاوندی فارسی و علائم نگارشی مناسب در این نسخه کدنویسی و پیاده شده است.

لازم به ذکر است، با فعال کردن و روزآمدسازی نرم‌افزار پژوهیارتان و فایرفاکس خود به تمامی امکانات جدید و تغییرات «پژوهیار» دسترسی پیدا می‌کنید.

برای دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات بیشتر حتماً بر روی روزآمدسازی خودکار مترجم‌ها و شیوه‌ها در برگه تنظیمات کلیک نمایید؛ و از مسیر زیر به‌روزرسانی «پژوهیار» را فعال کنید.

مسیر فعال کردن به روزرسانی پس از نصب پژوهیار به روش ذیل می باشد؛

Firefox/ add on/extension/setting علامت چرخ‌دنده/ آپدیت‌ها را فعال نمایید

 انتهای پیام   313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha