سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: امروز توانستیم ارتباط خود را با مفتیان دیگر کشورها گسترش دهیم و موجب شد شیعه ستیزی آنها از بین برود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید  امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که تصمیم گرفتیم تا دبیرخانه دائمی کنگره ضد تکفیر  تشکیل شود اظهارداشتند: تیمی را برای این کار  تشکیل دادیم  که در حال فعالیت هستند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که  بعد از برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری، الازهر مصر نیز کنگره‌ای برگزار کرد که در آن رئیس الازهر سخنرانی کردگفتند: سخنرانی ایشان را گوش کردم و بسیار خوب علیه تکفیری  صحبت کرده بود که نامه‌ای به ایشان نوشتم  و تاکید کردم که  با همکاری  همدیگر با  تکفیری‌گری مبارزه کرده و آن  را از بین ببریم.

این مرجع تقلید ادامه دادند: احمدالطیب  بعد از مدتی جواب نامه را داد و  برای  تاخیر در پاسخ عذرخواهی و تاکید کرده بود که ما آمادگی داریم در این عرصه دست به دست هم داده و  با شما نهایت همکاری را برای مبارزه با تکفیر داشته باشیم.

ایشان با بیان این که باید ارتباط خود را با الازهر  گسترش دهیم گفتند: این کنگره فرصتی بود و  توانستیم ارتباط خود را با مفتیان دیگر کشورها گسترش دهیم و این  حضور آنان،  یعنی ما را قبول داشته و شیعه ستیزی آنها از بین رفته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha