شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی خطاب به عربستان و کشورهای ائتلاف عربی و آمریکا گفت اگر می توانید و جرات دارید وارد خاک یمن شوید تا پاسخ محکم مردم یمن را دریافت کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای برجسته عراق در سخنرانی هفتگی خود در کربلا گفت: مبارزه بسیج مردمی و مقاومت عراق با تروریست های داعش در تکریت و الانبار با انگیزه های طایفی نیست بلکه به خاطر وحدت عراق و حمایت از مردم است و نیروهای بسیج به هیچ وجه اهداف طایفی ندارند و قصد تصاحب این زمین ها را نیز ندارند.

ایشان افزود: فرزندان عراق در تکریت و الانبار با انگیزه ها ایمانی و ارزش های اخلاقی و با هدف وحدت عراق با تروریست های داعش می جنگند و قصد تصاحب این زمین ها را ندارند و در این زمینه به مبارزه اهالی جنوب در شهرهای سنی نشین برای دفاع از زمین و ناموس آنها اشاره کرد.

تجاوز عربستان به یمن

این عالم برجسته شیعی در زمینه اتفاقات یمن نیز گفت: یمن کشوری مستقل است و عربستان حق ندارد به این کشور تجاوز کند و زیرساخت های این کشور را هدف قرار دهد و تخریب کند؛ چرا که این اقدام عربستان موجب زیرپا گذاشتن تمام پیمان ها و تعهدات بین المللی می باشد.

ایشان افزود: برخی ها این گونه وانمود می کنند که انقلاب مردم یمن، کودتایی علیه نظام حاکم است و مشروعیت ندارد در حالی که همین افراد سایر انقلاب ها علیه نظام های دیگر را مشروع می دانند.

آیت الله مدرسی در ادامه سخنان خود خطاب به عربستان و کشورهای ائتلاف عربی و آمریکا گفت اگر می توانند وارد خاک یمن بشوند تا پاسخ محکم مردم یمن را دریافت کنند. ایشان خطاب به ائتلاف عربی گفت: ای ترسوها اگر جرات و اندکی شجاعت دارید وارد یمن شوید.

ایشان از سکوت سازمان های حقوق بشر بین المللی در برابر جنایت های عربستان و ائتلاف عربی علیه یمن اظهار تعجب کرد و خواستار مستند سازی و ثبت جنایت های وحشیانه عربستان در حق کودکان و زنان بی گناه یمن توسط سازمان های حقوق بشر شد.

العربیه و الجزیره مزدور صهیونیست ها

آیت الله مدرسی افزود: شبکه های العربیه و الجزیره مزدور صهیونیست ها هستند چون دائما به تحریف واقعیت ها در مورد یمن می پردازند و متاسفانه برخی رسانه های عربی شرافت و عربیت خود را از دست داده اند و حقایق مربوط به ملت یمن را پنهان می کنند.

ایشان افزود: حمله نظامی و رسانه ای عربستان علیه یمن شکست خواهد خورد و یمن پیروز خواهد شد و خون کودکان بی گناه یمنی بی حساب نخواهد ماند.

این عالم شیعی گفت: آمریکا در برابر جنایت های ائتلاف عربی علیه یمن سکوت کرده همان طور که در برابر جنایت های صدام نیز ساکت مانده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha