جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347583
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
حجت الاسلام جعفریانی

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب، روحانیون و فضلای حوزه علمیه قم جمعه(21فروردین) از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،  حجت الاسلام جعفریانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم درسخنانی به ارائه فعالیت این مرکز پرداخت و گفت: این مرکز 22 سال قبل درسال 1370 فعالیت خود را برای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون آغاز کرد.

 وی افزود: در ابتدا، این مرکز تنها در عرصۀ خدمات درمانی فعالیت می کرد و بعدها با توسعه و اهمیت فضای کار،  خدمت رسانی را در زمینه های مختلف ارتقاءداد.

حجت الاسلام جعفریانی اظهار داشت: مرکز در کنار همه خدمات، از اواخر سال 89 خدمت رسانی به نام معیشت عاطفی از طلاب و خانواده های آنها را در دستورکارخود قرار داده و تاکنون همایشهایی؛ مانند تجلیل از فرزندان ممتاز روحانیون را در مقاطع مختلف تحصیلی به اجرا در آورده که جای بسیار خوشبختی برای این مجموع است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم خاطر نشان ساخت: در حال حاضر12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف از فرزندان طلاب در آموزش  و پرورش به ثبت رسیده که مشغول تحصیل و آموزش  می باشند.

وی ادامه داد: 8 نفر از برترین ممتازین تحصیلی در مقطع دکتری، فرزندان طلاب و روحانیون می باشندکه این امر افتخاری بزرگ برای حوزه های علمیه به ارمغان آورده است و موجبات خوشحالی نهاد روحانیت را فراهم کرده است.

 حجت الاسلام جعفریانی گفت: در حال حاضر400 نفر  حافظ از خانواده های طلاب در سطح کشور به ثبت رسیده که 310  نفر تنها مربوط به خانواده های طلاب مقیم حوزه علیمه قم است.

 مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم خاطر نشان ساخت: همایش تجلیل از حافظان قرآن خانوده های روحانیون هم یکی از برنامه هایی است که هفته آینده برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام:40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha