جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله وحید

حضرت آیت الله وحید خراسانی با بیان این که قم مركز جهان تشيع است تصریح کردند: خدمت كردن در قم بسيار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار  سرپرست شهرداري قم و  معاونين شهرداري با اشاره به اينكه در آسمان يك عده اي از اهل زمين به عنوان عمله و كارگر خدا بين ملائكه ذكر مي شوند،اظهار داشتند: اينها كساني هستند كه گره از كار مردم باز مي كنند.

حضرت آيت‌الله  وحيد خراساني به وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(ع) در شهر مقدس قم اشاره كرده و افزودند: قم به دليل وجود حضرت معصومه(س) به قدري اهميت دارد كه قابل بيان نيست، اينجا حرم اهل بيت(ع)، عش آل محمد  و ثمن زيارت كريمه اهل بيت(ع) بهشت است.

اين مرجع تقليد با اشاره  به اين كه قم امروز به عنوان مركز جهان تشيع است و وجود حوزه علميه قم بر اهميت آن افزوده است، تاكيد كردند: حوزه علميه قم اول حوزه شيعه از نظر كميت و كيفيت است و وجود اين حوزه نيز بر اهميت قم افزوده است و الان از سوريه،كويت،پاكستان و هند و ديگر ممالك در اين شهر تحصيل مي كنند.

ایشان  با اشاره به اينكه شهرداري و همه خدمتگزار اهل بيت(ع) هستند،تاكيد كردند: خدمت كردن در قم بسيار ارزشمند است و بايد قدر نعمت خدمت در اين شهر را بدانيد و تلاش كنيد كه نام خود را در دفتر اهل بيت (ع)ثبت كنيد.

حضرت آيت‌الله وحيد خراساني در توصيه به سرپرست شهرداري قم و معاونين ايشان اظهار داشتند: اسم شما در اين دفتر ثبت شده، آنچه باقي مي‌‌ماند قدمي است كه در راه محبت به اهل بيت(ع) و فرهنگ تشيع برداشته مي‌شود.

در ابتدای اين ديدارمتين فر، سرپرست شهرداري قم طي سخناني با اشاره به اينكه امسال ايام نوروز با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) متقارن گرديده بود به تشكيل ستاد بهار فاطمي و بزرگداشت ايام فاطميه در شهرداري قم اشاره كرد و گفت: امسال شاهد ارائه خدمات خوبي به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت بوديم و ويژه‌برنامه‌هاي فرهنگي و خدماتي شهرداري از اواخر اسفند يعني فاطميه اول شروع و تا انتهاي فاطميه دوم اجرا شد.

وی با تاكيد بر نكته كه حفظ شأنيت اين ايام و ايجاد حال و هواي فاطمي در شهر قم از اولويت هاي شهرداري در اين ايام بود، عنوان داشت: برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي انجام شد تا زائراني كه در نوروز ۹۴به شهر مقدس قم مشرف مي شوند عطر فاطميه را به خوبي استشمام كنند.

سرپرست شهرداري قم با اشاره به خدمت سه هزار نيروي خدماتي و ۲۷۰ خودروي مكانيزه در ايام نوروز۹۴، ابراز كرد: با تلاش پرسنل شهرداري در بخش‌هاي مختلف و ساير حوزه‌ها ،شهرداري عملكرد خوبي داشت كه اميدواريم اين روند در طول سال با شدت و قوت ادامه يابد.

سرپرست شهرداري قم عنوان كرد: بر اساس نظرسنجي‌هاي مردمي و همچنين گفته‌هاي مسئولان ارشد استان قم، رضايت نسبي از عملكرد شهرداري در نوروز امسال به دست آمده است.

وي با تاكيد بر اينكه مسافران و مجاوران شهر قم از خدمات شهرداري قم رضايت نسبي خود را اعلام كرده‌اند تصريح كرد: همه تلاش مجموعه مديريت شهري اين بود كه زائران و مسافران نوروزي، حال و هواي فاطمي را در قم شاهد باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha