پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: تا فرهنگ جهاد و شهادت در بین مسلمین زنده است دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید استان قم با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب و همزمان شدن سال جدید با ایام فاطمیه گقتند: سالی که مزین به نام حضرت زهرا(س) شد،قطعا سال پر برکت و نعمت و دوری از هر گونه مشکلی خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند:  امروز دردنیا  دو جبهه قدرت طلبان، ستمگران، ظالمان و ایادی آنها و اسلام و انقلاب  واقع شده است که هدف دشمنان از صدر اسلام تا کنون مشخص بوده و آن هم از بین بردن اسلام است.

 معظم له افزود:  متأسفانه بعضی از  کشورهای اسلامی مانند عربستان که خدمت گزاران به جبهه کفر هستند به جان مردم مسلمان یمن افتاده اند. و سعی می­ کنند با از بین بردن انقلاب و بیداری اسلامی، به غربیها خوش خدمتی کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: اسلام در چنین موقعیتی که جنگ بین دو جبهه و طائفه از مسلمین رخ می دهد، دستور به توقف و رعایت قوانین دینی  را می دهد، اگر در این دعوا،  یکی از طرفین قبول نکرد و بخواهد به برادر دینی ظلم کند همین اسلام دستور به جهاد علیه او را می دهد.

 این مرجع تقلید گفتند: دین اسلام کامل ترین دینها است و در چنین موقعیتی که رژیم آل سعود حاضر به قبول توقف حملات نیست؛  اسلام باب جهاد و شهادت را برای مسلمانان باز کرده و دستود به مبارزه و جهاد را صادر می کند.

ایشان افزودند: همیشه خدا با یاری کنندگان دین خود است و در این مسیر هر کس برای یاری دین خدا حرکت کند، قطعا خدا هم کمک خواهد کرد این وعدۀ الهی است.

 ایشان خاطرنشان ساختند: یمن گورستان و باتلاقی برای سربازان رژیم آل سعود خواهد شد، ولی آنچه مهم است اهمیت جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت است که تا این فرهنگ در بین مسلمین بوده، اسلام از خطرات اهریمنان در امان مانده است.

این مرجع تقلید گفتند: جهاد وشهادت یک فرهنگ بزرگ در اسلام و  آموزه های دین است و  تا کنون همین فرهنگ بوده که انقلاب و اسلام را زنده داشته و تا هر زمانی که فرهنگ جهاد و شهادت باقی و زنده  باشد، دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

 

انتهای پیام:313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha