جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در حوادث یمن عربستان به نوکری آمریکا برخاسته و در این نوکری به برادر کشی روی آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز  در دیدار با خواهران طلاب مدرسه زینیه استان کرمان گفتند: شناخت زمان یکی از مباحثی است که قرآن و اسلام تاکید فراوانی بر اهمیت آن بر جامعه اسلامی دارد.

ایشان افزودند: شناخت زمان به معنای شناخت حوادث و رویداد ها است و انسان با شناخت حوادث موجب بصیرت افزایی انسان خواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: یکی از حوادث موضوع انقلاب و بیداری اسلامی در ایران و در سایر کشور های اسلامی است این حادثه را باید از جهات گوناگون مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

معظم له اظهار داشتند: یکی از حوادث منطقه حادثه یمن است و بیداری اسلامی در یمن خطرات بسیاری را برای غربی ها، اسرائیل و عربستان به وجود آورده است، این خطرات موجب شده تا عربستان برای از بین بردن این بیداری اسلامی در یمن دست به تجاوز بزند.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: خطر معنویت یکی دیگر از خطراتی است که جامعه اسلامی را تهدید می کند، غربی ها با به وجود آوردن تروریست معنویت را از جامعه اسلامی از بین برده اند.

ایشان اظهار داشتند: در حوادث یمن عربستان به نوکری آمریکا برخاسته و در این نوکری به برادر کشی روی آورده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مردم یمن چون شیعه هستند و در مرز عربستان قرار دارند خارچشمی برای این کشور در منطقه شده اند، از این رو بیداری مردم یمن موجب شده تا عربستان نتواند این حرکت مردم یمن را تحمل کند و به بهانه بیداری و انقلاب به این کشور حمله کرده است.

این مرجع تقلید در ادامه افزودند: انقلاب اسلامی برکات زیادی دارد و یکی از برکات این انقلاب این است که بین زن و مرد هیچ گونه تفاوتی نگذاشته است و تاریخ اسلام بیانگر این حقیقت است که زنانی چون حضرت فاطمه(س) و دختر ایشان حضرت زینب(س) و چون مریم و آسیه(ع) حماسه های بزرگی در تاریخ رقم زده اند.

ایشان اظهار داشتند: اسلام ارزش زیادی برای زن به جهت هویت او قائل است، ولی این قضیه در غرب برعکس است، نگاه غرب به زن به عنوان کالا می باشد به هر حال زن عنصر موثری برای جامعه اسلامی است.

13/40

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha