جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام طلاب

حوزه/ مدیرکل امور اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور از تشکیل 19 هزار پرونده تبلیغی برای مبلغین، در این معاونت خبر داد.

 به گزارش گروه استان ها خبر گزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام غفاری، در حاشیه جلسه آموزشی، توجیهی و هم اندیشی سال 94معاونین تبلیغ مدارس علمیه استان فارس با بیان اینکه 19 هزار پرونده برای مبلغین در معاونت تبلیغ حوزه تشکیل شده است، گفت: مبلغین در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی تبلیغ و نیز آشنایی با شیوه های جدید تبلیغی، در کلاس های بدو تبلیغ شرکت می کنند.

وی ادامه داد: آموزش های ضمن خدمت به صورت واحد بندی به مبلغین ارائه می شود و در پایان هر ماه، امتحان هایی در همین راستا از مبلغین و معاونین تبلیغ شهرستان ها گرفته می شود .

مدیرکل  امور اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور افزود: بسته های ارائه شده آموزشی و موارد امتحانی مبلغین و معاونین تبلیغ مدارس، شامل مباحث احکام، تفسیر قرآن، فرق و ادیان و احادیث ائمه اطهار(ع) می باشد.

حجت الاسلام غفاری اضافه کرد هر سه ماه یک بار عملکرد مبلغین طرح هجرت  و آسیب های تبلیغی مناطق شناسایی شده و به لحاظ فرهنگی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اعزام های کوتاه مدت مبلغین به روستا ها، تعامل بسیار خوبی بین معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور و دفتر تبلیغات اسلامی برقرار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha