جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهار شهادت

سخنرانی ها، مقالات و برنامه های کنگره بهارشهادت به گونه ای باشد که برای تمام مردم دنیا قابل استفاده باشد و ما در شرایط کنونی باید عظمت سیدالشهداء علیه السلام را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) که قرار است ماه شعبان در کربلا برگزار شود چهارشنبه شب با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کردند و رسما از ایشان یا نماینده ایشان برای حضور در یازدهمین جشنواره بهار شهادت دعوت به عمل آوردند.

معظم له در این دیدار، دعوت به این جشنواره و زیارت امام حسین علیه السلام را افتخاری برای خود دانسته و گفتند: تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا این کنگره هرچه با شکوه تر برگزار شود و امام زمان (عج) از این برنامه ها خوشحال می شوند.

ایشان برگزاری چنین کنگره هایی را مایه عظمت دین، اسلام و عنایت اهل بیت علیهم السلام برشمرده و خاطر نشان کردند: سخنرانی ها، مقالات و برنامه های این کنگره به گونه ای باشد که برای تمام مردم دنیا قابل استفاده باشد و ما در شرایط کنونی باید عظمت سیدالشهداء علیه السلام را به دنیا معرفی کنیم.

این مرجع تقلید افزودند: روز به روز بر عظمت امام حسین علیه السلام افزوده خواهد شد و این کنگره موفق خواهد بود زیرا امر امام حسین، امر آسمانی است و گام نهادن در برگزاری این کنگره، مایه افتخار برای تمام عوامل و برگزار کنندگان است.

ایشان با اشاره به سیل جمعیت زوار سید الشهداء که در مناسبت های مختلف به سوی کربلا مشرف می شوند گفتند: همه ما خاک پای زایران امام حسینیم و هرچه بیشتر بتوانیم در خدمت زایران امام حسین(ع) باشیم، افتخار بیشتری نصیب ما شده است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد الحسون از اعضای هیات موسس جشنواره ربیع الشهادة و آقای ابومرتضی مسئول بخش رسانه ای جشنواره، با ارائه گزارشی از برگزاری دوره های پیشین، برنامه های تدارک دیده شده برای جشنواره یازدهم را تبیین و تصریح کردند که امسال جشنواره بهار شهادت، شاهد حضور علما و اندیشمندان از حدود 50 کشور جهان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha